Türkçe

14008-KLİNİK PSİKOLOJİ - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.

1. Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
2665 PSK501 YETİŞKİN PSİKOPATOLOJİSİ Zorunlu 3 + 0 3.0 7.0
2666 PSK502 SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE İSTATİSTİK Zorunlu 3 + 0 3.0 8.0
2667 PSK503 PSİKOTERAPİ KURAM VE TEKNİKLERİ Zorunlu 3 + 0 3.0 8.0
2668 PSK504 PSİKOLOJİK TESTLER Zorunlu 3 + 0 3.0 7.0
2307 PSI107 PSİKOLOJİYE GİRİŞ I Zorunlu 3 + 0 3.0 7.0
2313 PSI219 ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
1308 PSI313 PSİKOPATOLOJİ Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
2314 PSI317 KİŞİLİK KURAMLARI Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
1311 PSI403 KLİNİK PSİKOLOJİSİ Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):57 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :57

1. Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
2708 PSK505 KLİNİK UYGULAMA VE DEĞERLENDİRME Zorunlu 3 + 0 3.0 8.0
2709 PSK506 STAJ VE SÜPERVİZYON Zorunlu 3 + 0 3.0 8.0
2665 PSK501 YETİŞKİN PSİKOPATOLOJİSİ Zorunlu 3 + 0 3.0 7.0
2666 PSK502 SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE İSTATİSTİK Zorunlu 3 + 0 3.0 8.0
2668 PSK504 PSİKOLOJİK TESTLER Zorunlu 3 + 0 3.0 7.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 0
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0002 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):38 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

2. Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
2803 PSK598 DÖNEM PROJESİ Zorunlu 0 + 2 1.0 15.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):15 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :15
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.