English

14005 PUBLIC LAW (LLM) - Programmes With Thesis
LEVEL: Master's Degree, TYYÇ: Level 7, EQF-LLL: Level 7, QF-EHEA: Second Cycle

Level of Contribution from 0 to 5* Level of Contribution Existence of Contribution (Relation)
Course-Programe LOs Relations
Compulsory Course Units
No Name of the Course Unit Programme Learning Outcomes
1234567891011121314151617181920212223T%
1 PRINCIPLES OF THE FUNDAMENTAL RIGHTS AND FREEDOMS REGIME445455455444454445444449986.09
2 EUROPEAN CONVENTION ON HUMAN RIGHTS AND ITS PRACTICE5555445455444454554455510591.30
3 TAXPAYER RIGHTS5444544454555554445554410389.57
4 TAX MISDEMEANORS AND CRIMES5544545554555544555445410692.17
5 RESEARCH METHODS AND SCIENTIFIC ETHICS5445554555445454555554410692.17
6 CONSTITUTIONAL JURISDICTION5445444555455555544454410490.43
7 SEMİNAR0000000000000000000000000.00
8 TEZ ÇALIŞMASI0000000000000000000000000.00
Related number of course units / 866666666666666666666666--
Level of contribution2926262728262628302726272828282528282726282625--
*Level of Contribution (0-5): Empty-Null (0), 1- Very Low, 2- Low, 3- Medium, 4- High, 5- Very High
Programme Elective Course Units
No Name of the Course Unit Programme Learning Outcomes
1234567891011121314151617181920212223T%
1 ADMINISTRATIVE FINES IN LABOR AND SOCIAL SECURITY LAW5444445545554555445444410288.70
2 MEDICINE CRIMINAL LAW4554455545554544555554410692.17
3 CRIMINAL PROCEDURE LAW IN TERMS OF FAIR TRIAL PRINCIPLE5555445554555444454555510793.04
4 PUBLIC LAW EUROPEAN UNION AND TURKEY4445455554455554455554510692.17
5 EXPERTISE IN CRIMINAL PROCEDURE LAW5454455555544444455455510591.30
6 PROTECTION MEASURES IN CRIMINAL PROCEDURE LAW5444454545544554455444510288.70
Related number of course units / 666666666666666666666666--
Level of contribution2826272624282930272829282628272525292927282628--
*Level of Contribution (0-5): Empty-Null (0), 1- Very Low, 2- Low, 3- Medium, 4- High, 5- Very High
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.