PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEMİ |
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ |
BİLGİ |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
   1 |
İngilizce dil alanındaki temel kavramları ve bunlar arasındaki ilişkiyi değerlendirir. |
   2 |
Dil eğitimi ve kültür arasındaki ilişkileri tanır. |
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   2 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Web Tab. Öğrenme
|
- Ara Sınav
- Bilg.Des. Sunum
- Kısa Sınav
- Sözlü Değerlendirme
- Yıl Sonu Final Sınavı
|
BECERİLER |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır.
|
   1 |
İngilizce vasıtasıyla başkalarıyla işbirliği yapma gönüllüğünü; verilen görevler ve sunumlar yoluyla da kültürel çeşitliliğin farkındalığını sergilemek. |
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   2 |
Akademik metnin ana noktalarını anlama ve metinleri yazılı ve sözlü olarak özetleyebilme becerisini göstermek. |
   3 |
Kanıtlara, mantığa, tartışmaya ve yaratıcı tepkilere dayanan yazılı işler ve sunumlar üreterek eleştirel olarak yanıt verme becerisini göstermek. |
   4 |
Alanındaki önemli akademik ve mesleki konseptleri tanıtmak ve tartışmak. |
   5 |
Hem genel hem de özel konularda, bağımsız ve işbirliğine dayalı İngilizce raporlar hazırlamak. |
   6 |
Dil yeterliliklerindeki güçlü ve zayıf yanları değerlendirme ve gelecekteki çalışmalar için plan yapma becerisini gösteren bireysel ve grup bazlı öz-değerlendirme raporlarını hazırlamak. |
   7 |
Standart akademik etiğe uygun yazılı ve görsel sunumlar üretmek; ve sivil ve çevresel konuların farkındalığını göstermek. |
   8 |
Sınıf içi ve dışı katılımı ile, profesyonel bir ortamda potansiyel meslektaşları ve müşterileri ile İngilizce iletişim kurma becerisi göstermek. |
   9 |
Profesyonel olarak biçimlendirilmiş İngilizce çalışmaları üretmek için bilgisayar uygulamalarını kullanmak; ve bilgisayarları sürekli bir dil geliştirme aracı olarak kullanabilme becerilerini göstermek. |
   10 |
İngilizce eğitim yapan bölümlere geçis yapabilmek için yeterli dil bilgisi ve çalışma becerileri yetkinliğini kazanmak. |
   10 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Web Tab. Öğrenme
|
- Ara Sınav
- Bilg.Des. Sunum
- Kısa Sınav
- Sözlü Değerlendirme
- Yıl Sonu Final Sınavı
|
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
   1 |
İngilizce dili ile ilgili konularda düşünce görüş ve önerilerini yazılı ve sözlü olarak sunar. |
   2 |
Her durumda sorumluluk alır. |
   3 |
İngilizcenin günlük yaşamda kullanılmasına yönelik özgün etkinlikler tasarlar. |
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
   3 |
|
|
- Ders
- Grup Çalş. / Ödevi
- Okuma
- Ödev
- Web Tab. Öğrenme
|
- Ara Sınav
- Bilg.Des. Sunum
- Kısa Sınav
- Sözlü Değerlendirme
- Yıl Sonu Final Sınavı
|
Öğrenme Yetkinliği |
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
|
|
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
|
|
|
Alana Özgü Yetkinlik |
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
   1 |
|
|
|
|