English

FACULTY OF EDUCATION-ENGLISH LANGUAGE TEACHING (ENGLISH)

KIBRIS İLİM ÜNİVERSİTESİ
CYPRUS SCIENCE UNIVERSITY
FACULTY OF EDUCATION-ENGLISH LANGUAGE TEACHING (ENGLISH)
SINIF: 1 - DÖNEM: 2
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
ATA104ATATURK'S PRINCIPLES & HISTORY OF TURKISH REVOLUTION II ( ATATURK'S PRINCIPLES & HISTORY OF TURKISH REVOLUTION II )Z202.02.02
EDU114EDUCATİONAL PSYCHOLOGY ( EDUCATİONAL PSYCHOLOGY )Z202.03.02
EDU116EDUCATİONAL PHİLOSOPHY ( EDUCATİONAL PHİLOSOPHY )Z302.03.03
ELT104ADVANCED READİNG II ( ADVANCED READİNG II )Z202.02.02
ELT106ADVANCED WRİTİNG II ( ADVANCED WRİTİNG II )Z202.03.02
ELT108LİSTENİNG AND PRONUNCİATİON II ( LİSTENİNG AND PRONUNCİATİON II )Z202.03.02
ELT110THE STRUCTURE OF ENGLİSH ( THE STRUCTURE OF ENGLİSH )Z202.02.02
ELT112ORAL COMMUNİCATİON SKİLLS II ( ORAL COMMUNİCATİON SKİLLS II )Z202.03.02
FRN102FOREİGN LANGUAGE II ( FOREİGN LANGUAGE II )Z202.03.02
TRK104TURKISH LANGUAGE II ( TURKISH LANGUAGE II )Z202.02.02
SINIF: 2 - DÖNEM: 2
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
EDU208INSTRUCTİONAL TECHNOLOGY AND MATERİALS DESİGN ( INSTRUCTİONAL TECHNOLOGY AND MATERİALS DESİGN )Z223.03.04
EDU214RESEARCH METHODS İN EDUCATİON ( RESEARCH METHODS İN EDUCATİON )Z202.03.02
ELT204LİNGUİSTİCS II ( LİNGUİSTİCS II )Z303.03.03
ELT206ENGLİSH TEACHİNG PROGRAMS ( ENGLİSH TEACHİNG PROGRAMS )Z202.03.02
ELT208LANGUAGE ACQUİSİTİON ( LANGUAGE ACQUİSİTİON )Z202.03.02
ELT212ENGLİSH LİTERATURE II ( ENGLİSH LİTERATURE II )Z202.04.02
SINIF: 3 - DÖNEM: 2
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
EDU310SCHOOL ADMİNİSTRATİON ( SCHOOL ADMİNİSTRATİON )Z202.03.02
EDU314MEASUREMENT AND EVALUATİON ( MEASUREMENT AND EVALUATİON )Z202.03.02
ELT302TEACHİNG ENGLİSH TO YOUNG LEARNERS II ( TEACHİNG ENGLİSH TO YOUNG LEARNERS II )Z303.05.03
ELT306TEACHİNG LANGUAGE SKİLLS II ( TEACHİNG LANGUAGE SKİLLS II )Z303.05.03
ELT308LİTERATURE AND LANGUAGE TEACHİNG II ( LİTERATURE AND LANGUAGE TEACHİNG II )Z202.03.02
SINIF: 4 - DÖNEM: 2
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
ELT402LANGUAGE TESTİNG İN ELT ( LANGUAGE TESTİNG İN ELT )Z303.04.03
ELT404COUNSELİNG İN SCHOOLS ( COUNSELİNG İN SCHOOLS )Z202.03.02
ELT406TEACHİNG PRACTİCE II ( TEACHİNG PRACTİCE II )Z265.015.08
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.