Türkçe

05050 BİLGİ GÜVENLİĞİ MÜHENDİSLİĞİ (İNGİLİZCE) -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
T%
1 ATATURK'S PRINCIPLES & HISTORY OF TURKISH REVOLUTION I00
2 ATATURK'S PRINCIPLES & HISTORY OF TURKISH REVOLUTION II00
3 COMPUTER PROGRAMMING II00
4 COMPUTER PROGRAMMING I00
5 OPERATING SYSTEMS00
6 OBJECT ORIENTED PROGRAMMING00
7 SUMMER PRACTICE I00
8 ENGLISH I00
9 ENGLISH II00
10 INTRODUCTION TO ENGINEERING00
11 DATA STRUCTURES00
12 VISUAL PROGRAMMING FOR SOFTWARE DESIGN00
13 NETWORK AND WEB SECURITY00
14 CYBER SECURITY LAW00
15 CRITICAL INFRASTRUCTURES AND DATA SECURITY00
16 CALCULUS I00
17 CALCULUS II00
18 LINEAR ALGEBRA00
19 PROBABILITY AND STATISTICS00
20 DIFFERENTIAL EQUATIONS00
21 DISCRETE MATHEMATICS00
22 COMPUTATIONAL INTELLIGENCE00
23 ORIENTATION00
24 PERSONAL DEVELOPMENT PRACTICES00
25 GENERAL PHYSICS I00
26 GENERAL PHYSICS II00
27 ARTIFICIAL INTELLIGENCE00
28 INTRODUCTION TO MACHINE LEARNING00
29 TURKISH LANGUAGE I00
30 TURKISH LANGUAGE II00
İlişkili Ders Sayısı / 30--
İlişki Ağırlığı--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
T%
1 DATA MINING 00
2 INTRODUCTION TO CRYPTOGRAPHY00
3 NETWORK SECURITY00
4 ROBOT APPLICATIONS00
5 COMPUTATIONAL INTELLIGENCE00
6 PLANNING ORGANIZING AND CONTROLLING RESOURCES00
7 OCCUPATIONAL HEALTH AND SAFETY00
8 ARTIFICIAL INTELLIGENCE00
9 INTRODUCTION TO MACHINE LEARNING00
İlişkili Ders Sayısı / 9--
İlişki Ağırlığı--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
T%
1 ANCIENT AND CONTEMPORARY AFRICAN POLITICS00
2 PSYCHOLOGICAL FIRST AID IN DISASTERS00
3 PRINCIPLES OF HEALTHY EATING00
4 CENTRAL ASIA (TURKISTAN) GEOPOLITICS IN THE 2000'S00
5 TURKEY AND EU RELATIONS00
İlişkili Ders Sayısı / 5--
İlişki Ağırlığı--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.