Türkçe

14002 REHBERLİK ve PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK (DOK) - Yüksek Lisans Sonrası Program
DÜZEYİ: Doktora , TYYÇ: 8. Düzey , EQF-LLL: 8. Düzey , QF-EHEA: 3. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122T%
1 İLERİ İSTATİSTİK 000000000000000000000000.00
2 İLERİ BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ000000000000000000000000.00
3 ÇAĞDAŞ KİŞİLİK KURAMLARI000000000000000000000000.00
4 TRAVMA SONRASI MÜDAHALELER44444444444444444444448880.00
5 PSIKOLOJIK DANIŞMA SÜREÇ VE SONUÇ ARAŞTIRMALARI22023343432344345454537265.45
6 SEMINER5555555555555555555555110100.00
7 DOKTORA YETERLİLİK000000000000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 73323333333333333333333--
İlişki Ağırlığı1111911121213121312111213131213141314131412--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122T%
1 ÇOK KÜLTÜRLÜ PSİKOLOJİK DANIŞMADA GÜNCEL KONULAR000000000000000000000000.00
2 ÇAĞDAŞ KİŞİLİK KURAMLARI000000000000000000000000.00
3 ÇOCUK VE ERGENLERDE ŞİDDET VE ZORBALIK: ÖNLEME VE AZALTMA000000000000000000000000.00
4 İLERİ PSİKOPATOLOJİ I 12354235544445454443448375.45
5 GELİŞİM PSİKOLOJİSİNDE GÜNCEL KONULAR000000000000000000000000.00
6 PSİKOLOJİK DANIŞMADA SÜPERVİZYON000000000000000000000000.00
7 AİLE VE EVLİLİK TERAPİSİNDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR000000000000000000000000.00
8 TRAVMA SONRASI MÜDAHALELER44444444444444444444448880.00
9 PSIKOLOJIK DANIŞMA SÜREÇ VE SONUÇ ARAŞTIRMALARI22023343432344345454537265.45
İlişkili Ders Sayısı / 93323333333333333333333--
İlişki Ağırlığı7871111911121311101112131113131213111311--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.