Türkçe

12010-LOJİSTİK-
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.

1. Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
562 ING101 İNGİLİZCE I Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
549 BLG101 BİLGİSAYAR I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
547 ATA101 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
548 TRK101 TÜRK DİLİ I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
685 MAT111 MATEMATİK I Zorunlu 3 + 0 3.0 6.0
399 ISL101 İŞLETME İLKELERİ I Zorunlu 3 + 0 3.0 7.0
102 LOJ101 LOJİSTİĞE GİRİŞ Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):27 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :27

1. Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
1085 LOJ100 YAZ STAJI Zorunlu 0 + 0 0.0 3.0
1084 LOJ104 ULAŞTIRMA YÖNETİMİ Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
1083 LOJ102 LOJİSTİK YÖNETİMİ Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
688 TRK102 TÜRK DİLİ II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
686 ATA102 ATATÜRK İLKELERI VE İNKILAP TARIHI II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
687 BLG102 BİLGİSAYAR II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
689 ING102 İNGİLİZCE II Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):23 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :23

2. Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
398 LOJ205 ENVANTER VE STOK YÖNETİMİ Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
396 LOJ201 LOJİSTİK HUKUK KURALLARI Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
666 LOJ209 TEDARİK ZİNCİR YÖNETİMİ Zorunlu 3 + 0 3.0 6.0
667 LOJ213 ULUSLARARASI LOJİSTİK Zorunlu 3 + 0 3.0 6.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 10
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0001 FKSEC Fakülte Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):20 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :10 AKTS Kredi Toplamı :30

2. Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
490 LOJ206 GÜNCEL LOJİSTİK KONULAR Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
1086 LOJ208 ULUSLARASI TİCARET Zorunlu 3 + 0 3.0 6.0
804 ISL202 YÖNETİM VE ORGANİZASYON TEORİSİ Zorunlu 3 + 0 3.0 6.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 14
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0001 FKSEC Fakülte Seçmeli - + - - -
0001 UNSEC Üniversite Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):16 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :14 AKTS Kredi Toplamı :30
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.