Türkçe

06025-FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON-
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.

1. Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
2648 KGU400 KİŞİSEL GELİŞİM UYGULAMALARI Zorunlu 0 + 0 0.0 0.0
1173 FIZ101 FİZİK Zorunlu 2 + 0 2.0 3.0
562 ING101 İNGİLİZCE I Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
549 BLG101 BİLGİSAYAR I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
547 ATA101 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
548 TRK101 TÜRK DİLİ I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
835 ANA101 ANATOMI I Zorunlu 3 + 3 4.0 5.0
836 FZY101 FIZYOLOJI I Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
838 PSI103 PSİKOLOJİ Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
823 FTR101 REHABİLİTASYON VE ETİK PRENSİPLERİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
2646 ORY100 ORYANTASYON Zorunlu 0 + 0 0.0 0.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):30 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

1. Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
687 BLG102 BİLGİSAYAR II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
689 ING102 İNGİLİZCE II Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
686 ATA102 ATATÜRK İLKELERI VE İNKILAP TARIHI II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
688 TRK102 TÜRK DİLİ II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
828 FTR106 NORMAL MOTOR GELİŞİM Zorunlu 2 + 0 2.0 3.0
829 FTR104 PSİKOSOSYAL REHABİLİTASYON Zorunlu 2 + 0 2.0 3.0
954 ANA104 ANATOMİ II Zorunlu 4 + 4 6.0 6.0
846 FZY102 FIZYOLOJI II Zorunlu 3 + 0 3.0 3.0
1174 FTR118 ISI IŞIK HİDROTERAPİ Zorunlu 2 + 1 3.0 3.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 2
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):28 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :2 AKTS Kredi Toplamı :30

2. Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
34 FTR205 KLİNİK BİLİMLER I Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
32 FTR203 MANİPULATİF TEDAVİ I Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
981 FTR217 ELEKTROTERAPİ I Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
582 ING201 İNGİLİZCE III Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
30 FTR201 FİZYOTERAPİDE TEMEL ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
957 FZY201 NÖROFİZYOLOJİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
33 FTR209 KİNEZYOLOJİ VE BİYOMEKANİK I Zorunlu 2 + 0 2.0 3.0
955 ANA201 FONKSİYONEL NÖROANATOMİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 5
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0001 UNSEC Üniversite Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):25 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :5 AKTS Kredi Toplamı :30

2. Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
39 FTR210 KİNEZYOLOJİ VE BİYOMEKANİK II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
958 FTR214 TEMEL FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON STAJI I Zorunlu 0 + 8 4.0 4.0
37 FTR212 EGZERSİZ FİZYOLOJİSİ Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
32 FTR203 MANİPULATİF TEDAVİ I Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
981 FTR217 ELEKTROTERAPİ I Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
38 FTR208 ELEKTROTERAPİ II Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
40 FTR206 KLİNİK BİLİMLER II Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
41 FTR204 MANİPULATİF TEDAVİ II Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
42 FTR202 TEDAVİ HAREKETLERİ VE PRENSİPLERİ Zorunlu 2 + 3 3.0 3.0
736 ING202 İNGİLİZCE IV Zorunlu 3 + 0 3.0 4.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 0
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0002 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0001 UNSEC Üniversite Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):33 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

3. Güz ( Beşinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
959 FTR313 GERİATRİK REHABİLİTASYON Zorunlu 2 + 0 2.0 2.0
43 FTR301 NÖROFİZYOLOJİK YAKLAŞIMLAR I Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
44 FTR303 ORTOPEDİK REHABİLİTASYON Zorunlu 2 + 2 3.0 3.0
45 FTR305 PEDİATRİK REHABİLİTASYON Zorunlu 2 + 2 3.0 3.0
956 FTR317 PROTEZ REHABİLİTASYONU Zorunlu 2 + 1 2.0 2.0
982 FTR323 SPORDA FİZYOTERAPİ Zorunlu 2 + 2 3.0 3.0
965 FTR319 PULMONER REHABİLİTASYON Zorunlu 2 + 2 3.0 3.0
860 BIS301 BİYOİSTATİSTİK Zorunlu 2 + 2 3.0 5.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 5
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0001 UNSEC Üniversite Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):25 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :5 AKTS Kredi Toplamı :30

3. Bahar ( Altıncı ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
52 FTR308 FİZYOTERAPİDE ÖZEL KONULAR Zorunlu 3 + 0 3.0 5.0
960 FTR318 ORTEZ VE REHABİLİTASYON Zorunlu 2 + 1 2.0 2.0
961 FTR320 KARDİYAK REHABİLİTASYONU Zorunlu 2 + 2 3.0 3.0
962 FTR314 TEMEL FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON STAJI II Zorunlu 0 + 8 4.0 4.0
55 FTR306 NÖROLOJİK REHABİLİTASYON Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
53 FTR304 İŞ UĞRAŞI VE TERAPİSİ Zorunlu 2 + 1 3.0 4.0
54 FTR302 NÖROFİZYOLOJİK YAKLAŞIMLAR II Zorunlu 2 + 2 3.0 4.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 4
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0002 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):26 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :4 AKTS Kredi Toplamı :30

4. Güz ( Yedinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
963 FTR407 KORUYUCU FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON Zorunlu 3 + 0 3.0 3.0
597 FTR405 FİZYOTERAPİDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ I Zorunlu 2 + 0 2.0 5.0
598 FTR403 KLİNİK PROBLEM ÇÖZME I Zorunlu 2 + 0 2.0 6.0
966 FTR409 KLİNİK UYGULAMA I Zorunlu 0 + 24 12.0 14.0
761 FTR402 KLİNİK UYGULAMA II Zorunlu 0 + 24 12.0 14.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 0
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0002 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0003 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):42 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

4. Bahar ( Sekizinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
966 FTR409 KLİNİK UYGULAMA I Zorunlu 0 + 24 12.0 14.0
964 FTR406 FİZYOTERAPİDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ II Zorunlu 2 + 0 2.0 6.0
760 FTR404 KLİNİK PROBLEM ÇÖZME II Zorunlu 2 + 0 2.0 6.0
761 FTR402 KLİNİK UYGULAMA II Zorunlu 0 + 24 12.0 14.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 0
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0002 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):40 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.