Türkçe

14051-İŞLETME - Tezli Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.

1. Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
2349 FNS505 FİNANSAL YÖNETİM Zorunlu 3 + 0 3.0 9.0
2382 ISL503 YÖNETİM VE ORGANİZASYON Zorunlu 3 + 0 3.0 9.0
2346 ISL504 STRATEJİK YÖNETİM Zorunlu 3 + 0 3.0 9.0
2470 ISL500 TEZ Zorunlu 0 + 0 0.0 30.0
2469 ISL598 SEMİNER Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 0
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0002 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0003 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0004 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):61 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

1. Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
2382 ISL503 YÖNETİM VE ORGANİZASYON Zorunlu 3 + 0 3.0 9.0
2383 ISL507 İŞLETME EKONOMİSİ Zorunlu 3 + 0 3.0 9.0
2469 ISL598 SEMİNER Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
2470 ISL500 TEZ Zorunlu 0 + 0 0.0 30.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 0
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0002 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0003 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0004 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):52 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

2. Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
2470 ISL500 TEZ Zorunlu 0 + 0 0.0 30.0
2802 ISL500 - II TEZ II Zorunlu 0 + 0 0.0 30.0
2350 ISL501 ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ Zorunlu 3 + 0 3.0 6.0
2469 ISL598 SEMİNER Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 0
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):70 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

2. Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
2383 ISL507 İŞLETME EKONOMİSİ Zorunlu 3 + 0 3.0 9.0
2470 ISL500 TEZ Zorunlu 0 + 0 0.0 30.0
2469 ISL598 SEMİNER Zorunlu 0 + 0 0.0 4.0
2471 ISL511 MESLEKİ İNGİLİZCE I Zorunlu 0 + 0 0.0 14.0
2802 ISL500 - II TEZ II Zorunlu 0 + 0 0.0 30.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 0
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0002 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):87 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.