PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 1 |
1 |
Temel uzmanlık alanı ile ilgili kuramsal ve uygulamalı güncel bilgilere sahiptir. | | |
2 |
Hemşirelik alanındaki bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle işlevsel olarak bütünleştirip yeni bilgiler oluşturur. | | |
3 |
Hemşirelik alanı ile ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirir, öğrenmeyi yönlendirir. | | |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 1 |
1 |
Hemşirelik alanı ile ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirir, öğrenmeyi yönlendirir. | | |
2 |
Uzmanlık gerektiren sorunlara nicel ve nitel bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözüm önerileri getirir. | | |
3 |
Mesleki gelişim ve yaşam boyu öğrenme ilkelerini gerçekleştirdiği çalışmalarda uygular. | | |
4 |
Hemşirelik alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planlarını yorumlayabilir, geliştirebilir ve elde edilen sonuçları değerlendirebilir. | | |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 1 |
1 |
Hemşirelik alanı ile ilgili kanıta dayalı bilgileri kullanarak sorumluluk alır. | | |
2 |
Hemşirelik alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık durumlarda, yeni stratejik yaklaşımlar geliştirir ve sorumluluk alarak çözüm üretir. | | |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 1 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 1 |
1 |
Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, alanındaki ve dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilir. | | |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 1 |
1 |
Alana özgü yenilikleri izler. | | |
2 |
Sürekli kendini geliştirecek çalışma ve eğitimlerde yer alır. | | |