English

INSTITUTE OF GRADUATE STUDIES-GUIDANCE AND PSYCHOLOGICAL COUNSELING (PhD)

KIBRIS İLİM ÜNİVERSİTESİ
CYPRUS SCIENCE UNIVERSITY
INSTITUTE OF GRADUATE STUDIES-GUIDANCE AND PSYCHOLOGICAL COUNSELING (PhD)
SINIF: 1 - DÖNEM: 1
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
PDR601İLERİ BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ( ADVANCED SCIENTIFIC RESEARCH METHODS )Z303.010.03Sosyal bilimlerde nitel ve nicel araştırma yöntemleri ile bilimsel araştırmanın basamaklarını aktarmak üzere zorunlu derstir.
SEM619SEMINER ( SEMINAR )Z030.010.03Tanışma ve ders ile ilgili bilgi verme Araştırma ve bilimsel çalışma Etik Güncel literatür taraması
YET615DOKTORA YETERLİLİK ( DOCTORED QUALIFICATIONS )Z010.030.01
PDR605ÇAĞDAŞ KİŞİLİK KURAMLARI ( CONTEMPORARY THEORIES OF PERSONALITY )S303.010.03Farklı kişili gelişim kuramlarının karşılaştırmalı araştırılması. Kişiliğin temel belirteçleri, analizi ve kişiliğin ölçülmesi,
PDR609PSİKOLOJİK DANIŞMADA SÜPERVİZYON ( SUPERVISION IN PSYCHOLOGICAL COUNSELING )S303.010.03
PDR621PSIKOLOJIK DANIŞMA SÜREÇ VE SONUÇ ARAŞTIRMALARI ( PSYCHOLOGICAL COUNSELING PROCESS AND RESULT RESEARCH )S303.010.03PDR mesleğinin etik ilke ve değerlerini temel alarak, toplumsal ihtiyaçlar doğrultusunda koruyucu rol ve görevleri yerine getirmektir.
SINIF: 1 - DÖNEM: 2
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
PDR600İLERİ İSTATİSTİK ( ADVANCED STATISTICS )Z303.010.03İstatistik ile ilgili temel ve ileri kavramlar, temel ve ileri istatistiki analizlerini yapma, değerlendirme, literatüre hakimiyet.
PDR619TRAVMA SONRASI MÜDAHALELER ( POST-TRAUMATIC INTERVENTIONS )Z303.010.03Travma ile ilgili kuramsal bilgi ve beceriler
PDR602ÇOK KÜLTÜRLÜ PSİKOLOJİK DANIŞMADA GÜNCEL KONULAR ( CURRENT ISSUES IN MULTICULTURAL PSYCHOLOGICAL COUNSELING )S303.010.03
PDR606ÇOCUK VE ERGENLERDE ŞİDDET VE ZORBALIK: ÖNLEME VE AZALTMA ( VIOLENCE AND BULLYINGIN CHILDREN AND ADOLESCENTS: PREVENTION AND REDUCTION )S303.010.03
PDR607İLERİ PSİKOPATOLOJİ I ( ADVANCED PSYCHOPATHOLOGY I )S303.010.03
PDR608GELİŞİM PSİKOLOJİSİNDE GÜNCEL KONULAR ( CURRENT ISSUES İN DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY )S303.010.03
PDR611AİLE VE EVLİLİK TERAPİSİNDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR ( CONTEMPORARY APPROACHES TO FAMILY AND MARITAL THERAPY )S303.010.03
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.