|
|
HEMŞİRELİK (İNGİLİZCE) BÖLÜMÜ
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
|
Ders Adı
| Kodu
| Yılı
| Yarıyılı
| Süresi (T+U)
| Kredisi
| AKTS Kredisi
|
CHILDEREN WITH A DISABILITY |
NRS410 |
4 |
8 |
2+0 |
2.0 |
2.0 |
S.No
|
Dersin Öğrenme Çıktıları
Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.
|
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI (İlişki Düzeyi) |
1 |
Gelişim alanları ile ilgili istisnaların nedenlerini, insidansını ve özelliklerini özetler. | 1 (5), 2 (5), 3 (5), 4 (5), 5 (5), 6 (5), 7 (5), 8 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (3), 13 (3), 14 (5), 15 (5), 16 (5), 17 (5) | 2 |
Müdahale stratejileri ile ilgili güncel terminoloji ve uygulamaları tartışır. | 1 (5), 2 (5), 3 (5), 4 (5), 5 (5), 6 (5), 7 (5), 8 (4), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (3), 13 (3), 14 (5), 15 (5), 16 (5), 17 (5) | 3 |
Bireysel çocuklar ve aileler için uygun topluluk kaynaklarını ve tavsiyelerini tanımlar. | 1 (5), 2 (3), 3 (5), 4 (5), 5 (3), 6 (5), 7 (5), 8 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (3), 12 (3), 13 (3), 14 (5), 15 (5), 16 (5), 17 (5) | 4 |
Mevzuat ve yasal zorunlulukları ve bunların uygulamalar ve ortamlar üzerindeki etkilerini belirlemek. | 1 (5), 2 (4), 3 (5), 4 (5), 5 (3), 6 (5), 7 (5), 8 (4), 9 (3), 10 (5), 11 (3), 12 (3), 13 (3), 14 (5), 15 (5), 16 (5), 17 (5) | 5 |
Özel ihtiyaçları olan çocuklar ve aileleri için savunuculuğun rolünü açıklar. | 1 (5), 2 (5), 3 (5), 4 (5), 5 (3), 6 (5), 7 (5), 8 (4), 9 (3), 10 (5), 11 (3), 12 (3), 13 (3), 14 (4), 15 (5), 16 (5), 17 (5) | 6 |
Her çocuk için tüm alanlarda öğrenmeyi desteklemek için mevcut teknoloji de dâhil olmak üzere materyalleri ve kaynakları tanımlar. | 1 (5), 2 (3), 3 (5), 4 (5), 5 (3), 6 (5), 7 (5), 8 (4), 9 (4), 10 (5), 11 (4), 12 (3), 13 (3), 14 (5), 15 (5), 16 (5), 17 (5) | |