Türkçe


TURİZM İŞLETMECİLİĞİ (İNGİLİZCE) BÖLÜMÜ
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Ders Adı Kodu Yılı Yarıyılı Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
ADVANCED RECREATION RESEACH THM506 1 2 3+0 3.0 7.0



Haftalık Ders Konuları ve Öngörülen Hazırlık Çalışmaları
Hafta Konular Ön Hazırlık ve Pekiştirme
1 1. Tanımlar
Öğrenme hedefleri
İhtiyaç analizi
Literatür incelemesi
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
2 2 Teorisi
Araştırma sorusu
hipotezler
ahlâk
IRB
HIPAA
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
3 3 Gözlemsel:
Keşif / tanımlayıcı / Analitik
Kesitsel çalışmalar
Boyuna çalışmalar
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
4 Vaka-Kontrol
4 Deneysel:
Rasgeleleştirme
Geçerliliğe Yönelik Tehditler
RCT
Tekrarlanan Önlemler
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
5 5 Yarı deneysel tasarımlar
Bölüm 4 ve 5
4 Eyl 26 ve 28 Örnekleme Nüfusu
Örneklem
İşe Alım
Yanıt oranı
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
6 6 Metrik
Ölçekler ve Dizinler
Güvenilirlik ve geçerlilik
Bölüm 7
6 Eki 10 ve 12 Veri Toplama Veri türleri (arşivleme,
gözlem, anket, test)
İşe Alım
Yanıt yanlılığı
yıpranma
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
7 7 RCT: Kaydetme, Rasgeleleştirme,
Karşılaştırmalar, Sadakat
CBPR: CAB'ler, işbirliği, mantık
model, çeviri
Anketler: Örnekleme çerçevesi,
modalite, örnek büyüklüğü, MOP,
tepki oranı, pilot test,
ağırlıklandırma
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
8 8 Olasılık Teorisi
p-değerleri
dağılımları
Standart sapma
Standart hata
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
9 9 Çapraz tablolamalar
ki-kare testi
t-testi
bağıntı
önem
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
10 10 Doğrusal Regresyon
Lojistik regresyon
Uygun bir test seçme
şaşırtan
Ham ve ayarlanmış efektler
Güç
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
11 11 Birleşmenin Önlemleri
Tahmin Edilen Skorlar Dosya bulunamadı
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
12 12 Değişim Skoru
Tekrarlanan Önlemler
Nonindependence
Önyargı
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
13 13 Etkileşimleri
Ara Sonuçlar
Dolaylı, Doğrudan, Toplam Etkiler
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
14 14 final sınavı Yüklü Dosya Bulunmamaktadır

EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.