Türkçe


ADALET BÖLÜMÜ
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Ders Adı Kodu Yılı Yarıyılı Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
CEZA MUHAKEMESİ VE İNFAZ HUKUKUNUN TEMELLERİ ADL202 2 4 3+0 3.0 5.0


S.No
Dersin Öğrenme Çıktıları
Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI (İlişki Düzeyi)
1 Ceza muhakemesi hukuku sistemini anlama1 (4), 2 (5), 3 (5), 4 (4), 5 (5), 6 (5), 7 (4), 8 (5), 9 (5), 10 (4), 11 (4), 12 (5), 13 (4), 14 (5), 15 (4), 16 (4), 17 (5), 18 (4), 19 (5), 20 (5), 21 (4), 22 (4), 23 (5), 24 (5), 25 (4), 26 (5), 27 (4), 28 (5), 29 (4)
2 Ceza muhakemesi hukukunun temel kavramlarına hakim olabilme.1 (5), 2 (4), 3 (5), 4 (4), 5 (4), 6 (5), 7 (5), 8 (4), 9 (4), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 13 (4), 14 (5), 15 (5), 16 (4), 17 (5), 18 (5), 19 (5), 20 (5), 21 (4), 22 (5), 23 (4), 24 (4), 25 (4), 26 (5), 27 (5), 28 (5), 29 (4)
3 Ceza muhakemesinin yürüyüşüne dair aşamalara hakim olabilme.1 (5), 2 (5), 3 (4), 4 (5), 5 (5), 6 (4), 7 (5), 8 (4), 9 (4), 10 (5), 11 (4), 12 (4), 13 (5), 14 (4), 15 (4), 16 (5), 17 (4), 18 (4), 19 (4), 20 (4), 21 (5), 22 (4), 23 (4), 24 (5), 25 (5), 26 (4), 27 (5), 28 (4), 29 (4)
4 Muhakeme sonunda verilen hükmün çeşitlerine ve bu hükme karşı başvurulabilecek kanun yollarının neler olduğuna hakim olabilme.1 (4), 2 (5), 3 (4), 4 (5), 5 (5), 6 (5), 7 (4), 8 (5), 9 (5), 10 (4), 11 (4), 12 (4), 13 (4), 14 (5), 15 (5), 16 (5), 17 (4), 18 (4), 19 (5), 20 (4), 21 (4), 22 (4), 23 (5), 24 (5), 25 (4), 26 (4), 27 (5), 28 (4), 29 (5)
5 Ceza infaz sistematiğini anlayabilme.1 (4), 2 (5), 3 (5), 4 (4), 5 (4), 6 (5), 7 (5), 8 (4), 9 (5), 10 (5), 11 (4), 12 (5), 13 (5), 14 (4), 15 (4), 16 (5), 17 (5), 18 (4), 19 (4), 20 (5), 21 (5), 22 (5), 23 (4), 24 (4), 25 (5), 26 (5), 27 (4), 28 (4), 29 (5)
6 Ceza infaz kurumlarını kavrayabilme.1 (5), 2 (4), 3 (4), 4 (5), 5 (5), 6 (4), 7 (4), 8 (5), 9 (5), 10 (4), 11 (4), 12 (5), 13 (5), 14 (4), 15 (4), 16 (4), 17 (5), 18 (4), 19 (5), 20 (5), 21 (4), 22 (4), 23 (4), 24 (5), 25 (5), 26 (4), 27 (4), 28 (5), 29 (5)
7 Ceza infaz dogmatiğini içselleştirebilme.1 (5), 2 (5), 3 (4), 4 (4), 5 (5), 6 (5), 7 (4), 8 (5), 9 (4), 10 (5), 11 (5), 12 (4), 13 (5), 14 (5), 15 (4), 16 (4), 17 (4), 18 (5), 19 (5), 20 (4), 21 (4), 22 (5), 23 (5), 24 (4), 25 (4), 26 (4), 27 (5), 28 (5), 29 (4)
8 Edindiği ceza infaz teorisini somut olaylara aktarabilme.1 (4), 2 (5), 3 (5), 4 (5), 5 (4), 6 (5), 7 (5), 8 (4), 9 (5), 10 (4), 11 (5), 12 (5), 13 (4), 14 (5), 15 (4), 16 (4), 17 (5), 18 (5), 19 (4), 20 (4), 21 (5), 22 (5), 23 (4), 24 (4), 25 (4), 26 (5), 27 (4), 28 (4), 29 (5)
9 İnfaz hukukunun insan hakları boyutunu kavrayabilme.1 (5), 2 (4), 3 (5), 4 (4), 5 (5), 6 (5), 7 (4), 8 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (4), 12 (5), 13 (5), 14 (4), 15 (4), 16 (5), 17 (5), 18 (5), 19 (4), 20 (5), 21 (5), 22 (4), 23 (5), 24 (5), 25 (5), 26 (5), 27 (5), 28 (4), 29 (4)

EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.