Türkçe


PSİKOLOJİ BÖLÜMÜ
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Ders Adı Kodu Yılı Yarıyılı Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ II PSI206 0 3+0 3.0 4.0



Haftalık Ders Konuları ve Öngörülen Hazırlık Çalışmaları
Hafta Konular Ön Hazırlık ve Pekiştirme
1 3 kişiden oluşan grup üyeleri belirlenecek ve haftaya kadar isimler dersin asistanına mail ile bildirilecek, haftaya kadar araştırma konusuna karar verilecek. Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
2 Ödev: Araştırma konunuzun şekillenmesinde etkili olan bir makale seçin. Grubunuzu temsilen bir arkadaşınız makalenin amacını, hipotezlerini, yöntemini, bulgularını ve araştırma konunuzun oluşmasındaki etkisini görsel sunum ile kısaca özetlesin. (makalenin bir kopyasını istiyorum) Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
3 Sunumlar Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
4 Sunumlar Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
5 Bilimsel Araştırma Giriş Bölümü: Literatür Taraması, Literatür taraması yapılacak Ödev: Araştırmanın Problemi + Hipotezleri + Değişkenleri yazılacak. Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
6 Giriş Bölümünde Olması Gerekenler Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
7 Bilimsel Araştırma Yöntem Bölümü: Örnekleme Teknikleri Ödev: Giriş bölümüne ilişkin ilk rapor teslim edilecek Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
8 Yöntem Bölümünde Olması Gerekenler
Ödev: Örneklem belirlenecek
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
9 Bilimsel Araştırma Bulgular Bölümü: Verilerin Çözümlenmesi
Ödev: Yöntem bölümüne ilişkin ilk rapor teslim edilecek
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
10 Verilerin Çözümlenmesi
Veriler Toplanacak
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
11 Bulgular Bölümünde Olması Gerekenler Ödev: Bulgular kısmına ilişkin ilk rapor teslim edilecek Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
12 Bulgular Bölümünde Olması Gerekenler Ödev: Bulgular kısmına ilişkin ilk rapor teslim edilecek Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
13 Bilimsel Araştırma Tartışma Bölümü Ödev: Tartışma kısmı tamamlanıp, ilk rapor teslim edilecek. Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
14 Bilimsel Araştırma Tartışma Bölümü Ödev: Tartışma kısmı tamamlanıp, ilk rapor teslim edilecek Yüklü Dosya Bulunmamaktadır

EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.