PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 1 |
1 |
Estetik, teknik ve holistik (ör. Ekonomik ve ekolojik) açıdan yaratıcı ve fonksiyonel iç mekanlar tasarlayabilme bilgi ve becerisine sahip olma | | |
2 |
İç mimarlık temel tasarım yöntemleri, elemanları ve ilkelerine ilişkin kavramsal bilgi ve uygulama becerisini geliştirme | | |
3 |
İç mimarlık kuramına ilişkin bilimsel, sanatsal ve teknolojik bilgi ve beceriye sahip olma | | |
4 |
Mekân – insan arasındaki ilişkiyi anlama ve sorgulama bilgi ve becerisine sahip olma | | |
5 |
Tasarım sürecinde gerekli olan estetik, teknik ve mühendislik bilgi ve becerisine sahip olma | | |
6 |
Disiplinler arası iş birliği geliştirebilen, mesleki etik değerlere saygılı, çevresel ve sosyal konulara duyarlı olma | | |
7 |
Proje bütçesi ve yönetimi ve teknik rapor hazırlama konularında bilgi sahibi olma | | |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 1 |
1 |
İç mekân tasarımı, planlama ve proje çalışmalarını analitik olarak analiz edebilme. | | |
2 |
Tasarım alanına ilişkin modern bilgi ve teknolojileri kullanma. | | |
3 |
İç mekân tasarımında grafik anlatım tekniklerini kullanma. | | |
4 |
Mekân tasarımında arazinin ve çevresel özelliklerin tasarım sürecine etkilerini anlama ve analiz edebilme. | | |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 1 |
1 |
İç mekân tasarımı ve projelendirme sürecinde bağımsız çalışabilme, işbirliği geliştirme ve sorumluluk alma. | | |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 1 |
1 |
İç mimarlık ve tasarım alanına ilişkin güncel gelişmeleri takip etme ve öğrenme becerisine sahip olma | | |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 1 |
1 |
Mesleki ve sosyal sorumlulukların farkında olma | | |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 1 |
1 |
İç mekân tasarımı ve yapı yönetimi, sorumlulukları ve mesleki gelişim konularında yetkin olma | | |