Türkçe

15050 İÇ MİMARLIK VE ÇEVRE TASARIMI -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I00000000000000000.00
2 ATATÜRK İLKELERI VE İNKILAP TARIHI II00000000000000000.00
3 BİLGİSAYAR I00000000000000000.00
4 BİLGİSAYAR II00000000000000000.00
5 TEMEL TASARIM I00000000000000000.00
6 TEMEL TASARIM II00000000000000000.00
7 MİMARİ TEKNİK ÇİZİM I3432321535332234458.67
8 MİMARİ TEKNİK ÇİZİM II4344454545444436181.33
9 SERBEST EL ÇİZİMİ00000000000000000.00
10 GÖRSEL İLETİŞİM TEKNİKLERİ00000000000000000.00
11 TEMEL MATEMATİK00000000000000000.00
12 YAPI BİLGİSİNE GİRİŞ4334322343422324458.67
13 İÇ MEKÂN TASARIM STÜDYOSU I00000000000000000.00
14 İÇ MEKÂN TASARIM STÜDYOSU II00000000000000000.00
15 İÇ MEKANDA MALZEME00000000000000000.00
16 ERGONOMİ00000000000000000.00
17 BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM I00000000000000000.00
18 BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM II00000000000000000.00
19 İÇ MİMARLIKTA YAPI I00000000000000000.00
20 İÇ MİMARLIKTA YAPI II00000000000000000.00
21 AYDINLATMA00000000000000000.00
22 TOPOĞRAFYA00000000000000000.00
23 ANTİK MİMARLIK TARİHİ00000000000000000.00
24 TÜRK MİMARLIK TARİHİ00000000000000000.00
25 EKOLOJİ VE TASARIM00000000000000000.00
26 PEYZAJ MİMARLIĞI TEORİSİ00000000000000000.00
27 İÇ MEKÂN TASARIM STÜDYOSU III00000000000000000.00
28 İÇ MEKÂN TASARIM STÜDYOSU IV00000000000000000.00
29 MOBİLYA TASARIMI VE YAPIMI I00000000000000000.00
30 MOBİLYA TASARIMI VE YAPIMI II 00000000000000000.00
31 MİMARİ AKUSTİK00000000000000000.00
32 ÇEVRE KONTROLÜ00000000000000000.00
33 İÇ MEKÂN PEYZAJ TASARIMI00000000000000000.00
34 İÇ MEKANDA DETAY00000000000000000.00
35 AVRUPA MİMARLIK TARİHİ00000000000000000.00
36 ÇAĞDAŞ MİMARLIK TARİHİ00000000000000000.00
37 YAZ STAJI I00000000000000000.00
38 İÇ MEKÂN TASARIM STÜDYOSU V00000000000000000.00
39 BİTİRME PROJESİ00000000000000000.00
40 PROJE YÖNETİMİ00000000000000000.00
41 MESLEKİ UYGULAMA00000000000000000.00
42 YAZ STAJI II00000000000000000.00
43 YAPILI ÇEVRENİN TASARIMI00000000000000000.00
44 İNGİLİZCE I00000000000000000.00
45 İNGİLİZCE II00000000000000000.00
46 KİŞİSEL GELİŞİM UYGULAMALARI00000000000000000.00
47 ORYANTASYON00000000000000000.00
48 TÜRK DİLİ I00000000000000000.00
49 TÜRK DİLİ II00000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 49333333333333333--
İlişki Ağırlığı111010101097131113119898--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415T%
1 SANAT VE ESTETİK00000000000000000.00
2 MUTFAK TASARIMI00000000000000000.00
3 SÜRDÜRÜLEBİLİR KENTLER00000000000000000.00
4 SÜRDÜRÜLEBİLİR MİMARLIK 00000000000000000.00
5 ÇELİK YAPILAR 00000000000000000.00
6 MİMARLIK VE PEYZAJ00000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 6000000000000000--
İlişki Ağırlığı000000000000000--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.