Programın yukarıda belirtilen amaç ve hedefleri doğrultusunda programı başarı ile tamamlayan öğrenci aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve yetkinlikleri gösterir.
Sınıflandırılmış
Sıralı
TYYÇ Düzey / TYYÇ Temel Alan / CSU Program
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
ÖĞRENME-ÖĞRETME YÖNTEMİ
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ
BİLGİ
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir.
   1
Bilgisayar yazılımı, bilgisayar donanımı ve bilgisayar ağları hakkında bilgi sahibi olmak
   2
matematikte güçlü bir temel
   3
Teknik dersler
   4
Gerçek dünyadaki olaylarla başa çıkabilme becerisi
   4
   4
   4
   4
   4
   4
   5
Çağdaş toplumlardaki en son teknolojik gelişmeleri kavrama
   6
teknolojiyi gerçek dünya problemlerini çözmek için kullanma
   7
gerçek dünyadaki mühendislik görev ve sorunlarının farkında olmak
   8
gerçek dünyadaki vakalarla pratik yapmak
   8
   8
   8
   8
   8
   8
Ders
Laboratuar
Ödev
Proje Hazırlama
Staj
Uygulama
Tez Hazırlama
Rapor Yazma
Ara Sınav
Bilg.Des. Sunum
Final Sınavı
Kısa Sınav
Rapor Sunma
Ödev Değerlendirme
Tez Sunma
Belge Sunma
Staj Sınavı
BECERİLER
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır.
   1
teknolojiyi gerçek dünya problemlerini çözmek için kullanabilmek
   1
   1
   1
   1
   1
   1
   1
   1
   1
   2
gerçek dünyadan mezuniyet projeleri
   3
işyerinde yaz stajı
   3
   3
   3
   3
   3
   3
   3
   3
Ders
Laboratuar
Ödev
Proje Hazırlama
Staj
Uygulama
Tez Hazırlama
Rapor Yazma
Ara Sınav
Bilg.Des. Sunum
Final Sınavı
Kısa Sınav
Rapor Sunma
Ödev Değerlendirme
Tez Sunma
Belge Sunma
Uygulama Sınavı
Yıl Sonu Final Sınavı
Staj Sınavı
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği
   1
teknolojiyi gerçek dünya problemlerini çözmek için kullanabilmek
   2
en son teknolojik gelişmeler hakkında fikir sahibi olacaklar
   3
Sürdürülebilir bilgisayarlı sistemleri hem yazılımda hem de donanımda uygulayabilme
   3
   3
   3
   3
   3
   3
   3
Laboratuar
Ödev
Proje Hazırlama
Staj
Uygulama
Yerinde Uygulama
Tez Hazırlama
Rapor Yazma
Ara Sınav
Bilg.Des. Sunum
Final Sınavı
Kısa Sınav
Rapor Sunma
Ödev Değerlendirme
Tez Sunma
Belge Sunma
Uygulama Sınavı
Yıl Sonu Final Sınavı
Öğrenme Yetkinliği
   1
en son teknolojik gelişmeler hakkında fikir sahibi olacaklar
   1
   1
   1
   1
   1
   1
   1
   1
   1
Ders
Ödev
Proje Hazırlama
Staj
Uygulama
Yerinde Uygulama
Tez Hazırlama
Rapor Yazma
Ara Sınav
Bilg.Des. Sunum
Final Sınavı
Kısa Sınav
Rapor Sunma
Ödev Değerlendirme
Tez Sunma
Belge Sunma
Uygulama Sınavı
Yıl Sonu Final Sınavı
İletişim ve Sosyal Yetkinlik
   1
teknik olmayan kurslar
   1
   1
   1
   1
   1
   1
   1
   1
   1
Ders
Ödev
Proje Hazırlama
Rapor Yazma
Ara Sınav
Bilg.Des. Sunum
Final Sınavı
Kısa Sınav
Rapor Sunma
Ödev Değerlendirme
Belge Sunma
Uygulama Sınavı
Yıl Sonu Final Sınavı
Alana Özgü Yetkinlik
   1
Teknik açıdan yetkin bir kariyere ulaşmak
   2
Sürekli büyüyen çağdaş toplumlar için bilgi ve bilgi işlem sistemleri tasarlamak ve uygulamak
   2
   2
   2
   2
   2
   2
   2
   2
Ders
Laboratuar
Ödev
Proje Hazırlama
Staj
Uygulama
Yerinde Uygulama
Tez Hazırlama
Rapor Yazma
Ara Sınav
Bilg.Des. Sunum
Final Sınavı
Kısa Sınav
Rapor Sunma
Ödev Değerlendirme
Tez Sunma
Belge Sunma
Yıl Sonu Final Sınavı
Staj Sınavı
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Cyprus Science University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.