Türkçe


TURİZM VE OTELCİLİK (İNGİLİZCE) BÖLÜMÜ
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Ders Adı Kodu Yılı Yarıyılı Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
GRADUATION PROJECT THM406 4 8 3+0 3.0 5.0



Haftalık Ders Konuları ve Öngörülen Hazırlık Çalışmaları
Hafta Konular Ön Hazırlık ve Pekiştirme
1 1 Sorun tanımı (Sorun Bildirimi) Dosya bulunamadı Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
2 2 Mevcut / Mevcut sistemler Dosya bulunamadı Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
3 3 * Önerilen kapsam ve geliştirme

* Kapsam Dosya bulunamadı
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
4 4 Proje Hedeflerinin Geliştirilmesi Dosya bulunamadı Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
5 5 Yapısal yaklaşım:
* Kapsam Başlatma
* Faaliyet tanımı, sıralama ve süre tahmini (Kullanım
Gantt Grafiği, Ağ Diyagramı) Dosya bulunamadı
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
6 6 * Kaynak Planlaması
* Maliyet tahmini ve Bütçeleme. Dosya bulunamadı
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
7 7 * Bilgi Toplama / Literatür Taraması
* Fonksiyonel ve fonksiyonel olmayan gereksinimlerin tanımlanması
proje Dosya bulunamadı
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
8 8 * Sistem Geliştirme Gereksinimleri (Çevre ve / veya Araçlar,
Yardımcı Programlar, Yazılım, Donanım, vb ...) Dosya bulunamadı
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
9 9 * Zamanlama ve Kaynak Dağıtımı (İsteğe Bağlı) Dosya bulunamadı Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
10 10 Yapısal yaklaşım:
* Mantıksal Veri Akışı (Bağlam, Seviye 0 ve Alt) Şeması Dosya bulunamadı
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
11 11 * Fiziksel Veri Akış Şeması (İsteğe Bağlı)
* Veri Sözlüğü (Veri Akışı Açıklama Formu, Süreç Açıklama Formu, Eleman Açıklama Formu, Veri Deposu Açıklama Formu,
Veri yapısı). Dosya bulunamadı
Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
12 12 Veritabanı Tasarımı (ERD). Dosya bulunamadı Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
13 13 Çıktı Tasarımı ve Girdi Tasarımı Dosya bulunamadı Yüklü Dosya Bulunmamaktadır
14 14 İlerleme Raporu (Nihai rapor) Yüklü Dosya Bulunmamaktadır

EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.