|
|
HEMŞİRELİK (İNGİLİZCE) BÖLÜMÜ
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
|
Ders Adı
| Kodu
| Yılı
| Yarıyılı
| Süresi (T+U)
| Kredisi
| AKTS Kredisi
|
SENIOR PROJECT I |
NRS407 |
4 |
8 |
0+3 |
1.0 |
7.0 |
S.No
|
Dersin Öğrenme Çıktıları
Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.
|
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI (İlişki Düzeyi) |
1 |
Hasta olan bir birey için bakım seçimlerini ve sonuçlarını belirlerken veya sağlık sistemlerinin geliştirilmesine katılırken araştırma, kanıta dayalı uygulama, eleştirel düşünme ve meslekler arası işbirliğini birleştirir. | 1 (5), 2 (5), 3 (5), 4 (5), 5 (5), 6 (5), 7 (5), 8 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 13 (5), 14 (5), 15 (5), 16 (5), 17 (5) | 2 |
Hastaya özel müdahaleler tasarlarken bütünsel bakımı formüle eder. | 1 (5), 2 (5), 3 (5), 4 (5), 5 (5), 6 (5), 7 (5), 8 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 13 (5), 14 (5), 15 (5), 16 (5), 17 (5) | 3 |
Müdahaleleri uygularken hemşirelik bilimi, sanat ve teknolojisinden teori ve bilgi düzenler. | 1 (5), 2 (5), 3 (5), 4 (5), 5 (5), 6 (5), 7 (5), 8 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 13 (5), 14 (5), 15 (5), 16 (5), 17 (5) | 4 |
Karar verme ve güvenli hemşirelik uygulamaları için bilgileri keşfetmek, almak ve analiz etmek için bilgi sistemlerinin etik kullanımını yönetir. | 1 (5), 2 (5), 3 (5), 4 (5), 5 (5), 6 (5), 7 (5), 8 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 13 (5), 14 (5), 15 (5), 16 (5), 17 (5) | 5 |
Tüm sağlık alanlarında sosyal adalet, eşitlik ve etik politikaları ilerleten sağlık uygulamaları için savunuculuk yapar. | 1 (5), 2 (5), 3 (5), 4 (5), 5 (5), 6 (4), 7 (5), 8 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 13 (5), 14 (4), 15 (5), 16 (5), 17 (5) | 6 |
Tamamlanan projeyi fakülte ve akademik camiaya sunar. | 1 (5), 2 (5), 3 (5), 4 (5), 5 (5), 6 (5), 7 (5), 8 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 13 (5), 14 (5), 15 (5), 16 (5), 17 (5) | |