|
|
HEMŞİRELİK BÖLÜMÜ
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
|
Ders Adı
| Kodu
| Yılı
| Yarıyılı
| Süresi (T+U)
| Kredisi
| AKTS Kredisi
|
HEMŞİRELİKTE DEONTOLOJİ VE ETİK |
HEM227 |
2 |
4 |
2+0 |
2.0 |
2.0 |
S.No
|
Dersin Öğrenme Çıktıları
Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.
|
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI (İlişki Düzeyi) |
1 |
İlgili Kavramları/kuramları anlayabilecek. | 1 (5), 2 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 16 (5), 17 (5), 18 (5), 19 (5), 20 (5), 21 (5), 22 (3), 23 (5), 24 (5), 25 (5), 26 (5), 27 (5), 28 (5), 29 (5), 30 (5), 31 (5) | 2 |
İlgili Kavramların/kuramların geçerliliğini tartışabilecek. | 1 (5), 2 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 16 (5), 17 (5), 18 (5), 19 (5), 20 (5), 21 (5), 22 (3), 23 (5), 24 (5), 25 (5), 26 (5), 27 (5), 28 (5), 29 (5), 30 (5), 31 (5) | 3 |
İlgili Kavramların/kuramların gerçek hayattaki muhtemel uygulamalarını tartışabilecek ve öneriler sunabilecek. | 1 (5), 2 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 16 (5), 17 (5), 18 (5), 19 (5), 20 (5), 21 (5), 22 (3), 23 (5), 24 (5), 25 (5), 26 (5), 27 (5), 28 (5), 29 (5), 30 (5), 31 (5) | 4 |
İlgili Kavramları/kuramları gerçek hayata/verilen diğer durumlara/vakalara uygulayabilecek | 1 (5), 2 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 16 (5), 17 (5), 18 (5), 19 (5), 20 (5), 21 (5), 22 (3), 23 (5), 24 (5), 25 (5), 26 (5), 27 (5), 28 (5), 29 (5), 30 (5), 31 (5) | 5 |
İlgili Kavramların/kuramların gerçek hayatta var olan uygulamalarını eleştirel olarak analiz edebilecek. | 1 (5), 2 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 16 (5), 17 (5), 18 (5), 19 (5), 20 (5), 21 (5), 22 (3), 23 (5), 24 (5), 25 (5), 26 (5), 27 (5), 28 (5), 29 (5), 30 (5), 31 (5) | 6 |
Farklı kavram ve kuramları kendi özgün yaklaşımlarını yaratabilmek için sentezleyebilecek. | 1 (5), 2 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 16 (5), 17 (5), 18 (5), 19 (5), 20 (5), 21 (5), 22 (3), 23 (5), 24 (5), 25 (5), 26 (5), 27 (5), 28 (5), 29 (5), 30 (5), 31 (5) | 7 |
İlgili kavramlarla ilgili özgün bir yaklaşım geliştirebilecek. | 1 (5), 2 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 16 (5), 17 (5), 18 (5), 19 (5), 20 (5), 21 (5), 22 (3), 23 (5), 24 (5), 25 (5), 26 (5), 27 (5), 28 (5), 29 (5), 30 (5), 31 (5) | 8 |
Yeni yaklaşım geliştirebilecek/yaratabilecek. | 1 (5), 2 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 16 (5), 17 (5), 18 (5), 19 (5), 20 (5), 21 (5), 22 (3), 23 (5), 24 (5), 25 (5), 26 (5), 27 (5), 28 (5), 29 (5), 30 (5), 31 (5) | 9 |
Verilen çalışmayı bağımsızca yürütebilecek; verilen bir çalışma üzerinde grup halinde çalışabilecek. | 1 (5), 2 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 16 (5), 17 (5), 18 (5), 19 (5), 20 (5), 21 (5), 22 (3), 23 (5), 24 (5), 25 (5), 26 (5), 27 (5), 28 (5), 29 (5), 30 (5), 31 (5) | 10 |
Akademik bir çalışma üretmek için akademik çalışma ilkelerini uygulayabilecek. | 1 (5), 2 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 16 (5), 17 (5), 18 (5), 19 (5), 20 (5), 21 (5), 22 (3), 23 (5), 24 (5), 25 (5), 26 (5), 27 (5), 28 (5), 29 (5), 30 (5), 31 (5) | |