|
|
BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ (İNGİLİZCE) BÖLÜMÜ
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
|
Ders Adı
| Kodu
| Yılı
| Yarıyılı
| Süresi (T+U)
| Kredisi
| AKTS Kredisi
|
DIGITAL LOGIC DESIGN II |
COM316 |
3 |
6 |
3+0 |
3.0 |
6.0 |
S.No
|
Dersin Öğrenme Çıktıları
Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.
|
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI (İlişki Düzeyi) |
1 |
derleyiciler, yazılım mühendisliği ve eşzamanlı sistemlerin temelini anlama | 1 (5), 2 (5), 3 (5), 4 (3), 5 (2), 6 (3), 7 (5), 8 (3), 9 (2), 12 (2), 13 (2), 14 (5), 15 (2), 17 (5), 18 (5) | 2 |
hesaplama modellerinin ve teorilerinin temelini öğrenme | 1 (5), 2 (5), 3 (5), 4 (3), 5 (2), 6 (3), 7 (5), 8 (3), 9 (2), 12 (2), 13 (2), 14 (5), 15 (2), 17 (5), 18 (5) | 3 |
hesaplama modellerinin incelenmesi | 1 (5), 2 (5), 3 (5), 4 (3), 5 (2), 6 (3), 7 (5), 8 (3), 9 (2), 12 (2), 13 (2), 14 (5), 15 (2), 17 (5), 18 (5) | |