|
|
BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ (İNGİLİZCE) BÖLÜMÜ
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
|
Ders Adı
| Kodu
| Yılı
| Yarıyılı
| Süresi (T+U)
| Kredisi
| AKTS Kredisi
|
OBJECT ORIENTED PROGRAMMING |
COM212 |
2 |
4 |
3+0 |
3.0 |
5.0 |
S.No
|
Dersin Öğrenme Çıktıları
Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.
|
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI (İlişki Düzeyi) |
1 |
Nesneye yönelik programlamayı ve gelişmiş C ++ kavramlarını anlama | 1 (3), 2 (3), 3 (5), 5 (5), 9 (5), 10 (5), 12 (3), 15 (5), 16 (3), 17 (5), 18 (5) | 2 |
Nesneye yönelik programlama ile prosedürel programlama arasındaki farkı açıklayabilme. | 1 (3), 2 (3), 3 (5), 5 (5), 9 (5), 10 (5), 12 (3), 15 (3), 16 (3), 17 (5), 18 (5) | 3 |
Nesnelerin bileşimi, operatör aşırı yüklemeleri, dinamik bellek ayırma, kalıtım ve polimorfizm, dosya G / Ç, özel durum işleme vb. Gibi daha gelişmiş C ++ özelliklerini kullanarak programlayabilme | 1 (3), 2 (3), 3 (5), 5 (5), 9 (5), 10 (5), 12 (3), 15 (3), 16 (3), 17 (5), 18 (5) | 4 |
Uygun kapsülleme ve tasarım ilkelerini kullanarak C ++ sınıfları oluşturabilme. | 1 (3), 2 (3), 3 (5), 5 (5), 9 (5), 10 (5), 12 (3), 15 (3), 16 (3), 17 (5), 18 (5) | 5 |
Problem çözme becerilerini geliştirme | 1 (3), 2 (3), 3 (5), 5 (5), 9 (5), 10 (5), 12 (3), 15 (3), 16 (3), 17 (5), 18 (5) | 6 |
Bilgi işlem problemlerini çözmek için nesne yönelimli veya nesne yönelimli olmayan teknikleri uygulayabilme. | 1 (3), 2 (3), 3 (5), 5 (5), 9 (5), 10 (5), 12 (3), 15 (3), 16 (3), 17 (5), 18 (5) | |