|
|
YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ (İNGİLİZCE) BÖLÜMÜ
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
|
Ders Adı
| Kodu
| Yılı
| Yarıyılı
| Süresi (T+U)
| Kredisi
| AKTS Kredisi
|
PRINCIPLES OF SOFTWARE ENGINEERING |
SEN201 |
2 |
3 |
3+2 |
4.0 |
7.0 |
S.No
|
Dersin Öğrenme Çıktıları
Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.
|
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI (İlişki Düzeyi) |
1 |
Yazılım mühendisliği nedir, yazılım türleri, yazılımın fundamental özellikleri ve fundamental yazılım geliştirme aşamalarını tanımlaya bilmek. | 1 (1), 4 (1), 5 (1), 9 (1), 15 (3), 16 (3), 18 (1) | 2 |
Yazılım geliştirme süreç modellerini, yazılımın türüne göre uyğun modeli sece bilme beceriğinin kazanılması | 1 (1), 4 (1), 9 (1), 11 (2), 17 (2), 22 (5) | 3 |
Hızlı yazılım geliştirme yönteminin temel prinsiplerini bilmek, ve onları uyğulama becerilerinin kazandırılması. | 1 (1), 2 (2), 4 (2), 5 (2), 16 (3), 18 (1) | 4 |
Gereksinim ve tasarım aşamaları ile ilgili temel bilgilerin öğrençilere verilmesi. | 1 (1), 2 (2), 3 (2), 5 (5), 11 (2), 18 (2) | 5 |
UML modelleme dilinin öğretilmesi | 1 (2), 3 (3), 5 (1), 15 (5), 18 (2) | 6 |
Yazılım mimari tasarim ve sınama konularına hakim olma yeteneği. | 1 (2), 2 (3), 15 (5), 16 (3), 18 (3), 21 (3) | |