Türkçe


YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ (İNGİLİZCE) BÖLÜMÜ
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Ders Adı Kodu Yılı Yarıyılı Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
SOFTWARE PROJECT MANAGEMENT FEN315 3 5 3+0 3.0 5.0


Amaç ve İçeriği
Dersin Amacı Bu program hedefleri olarak aşağıdaki vardır: bir proje yöneticisinin ana sorumlulukları açıklamak ve geliştirin profesyonel proje yöneticileri, proje kontrol ve değerlendirme araçları sağlamak için katılımcıların modern proje yaklaşımları ve proje yönetimi teknikleri ile donatmak için bu yürütmek için nasıl ' projeleri, formüle etmek, izlemek ve değerlendirmek için kapasitesi, proje yönetimi ve değerlendirme Hedef Grup Proje yöneticileri ve proje koordinatörleri Bitirme projesi Analistler ve Hükümet, Özel Sektör Kıdemli Proje Görevlileri Projesi Kontrolörleri Donör Koordinasyon memurları Development Consultants ve Subayları Geliştirme Projesi Subay bilgisayar becerileri uygulamak ve STK
Dersin İçeriği Yönetim Becerileri Proje yönetimi kavramları ve ilkeleri, planlama yöntemleri ve araçları Sorun Tanı teknikleri Proje paydaş analizi Hedef grup analizi proje için Proje Döngüsü Yönetimi Giriş - Kurumsal Çerçeve Kaynak ve Faaliyet planlama ve çizelgeleme Proje Risk Analizi ve yönetimi, Katılımcı Hızlı Değerlendirme (PRA) Analizi Uygulama Araçları, iletişim yönetimi, proje kontrolü, birden fazla proje ihalesi ve sözleşme yönetimi, proje raporları ve önerileri Dokümantasyon ve Rapor Tanıtım Yazma ile başa çıkmak Değerlendirmeler seçilmesi Göstergeler için hazırlanıyor Bir Değerlendirme Tasarım seçilmesi İzleme Sistemi Tasarımı Projesi değerlendirme teknikleri İnsan Kaynakları Yönetim Araçları Araçlar için proje için Araçlar proje kapatma Yönetimi Projesi başarı ve başarısızlık etkenlerini Bilgisayar uygulamaları D-Baz Yönetimi Eylem Planlaması Becerileri Araçları
Dersin Meslek Eğitimini Sağlamaya Yönelik Katkısı Öğrencilere yazılım yönetimi alanında önemli bilgiler ve beceriler kazandırır.

EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.