Türkçe

11020 OPTİSYENLİK -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I00000000000000000000.00
2 ATATÜRK İLKELERI VE İNKILAP TARIHI II00000000000000000000.00
3 BİLGİSAYAR I00000000000000000000.00
4 BİLGİSAYAR II00000000000000000000.00
5 İNGİLİZCE I00000000000000000000.00
6 İNGİLİZCE II00000000000000000000.00
7 KİŞİSEL GELİŞİM UYGULAMALARI00000000000000000000.00
8 GÖZ ANATOMİSİ VE FİZYOLOJİSİ30000000000000000033.33
9 GEOMETRİK OPTİK00000000000000000000.00
10 GÖRME OPTİĞİ-I5344454343444435547280.00
11 OPTİSYENLİK FİZİĞİ-II00000000000000000000.00
12 OPTİSYENLİK FİZİĞİ-I00000005000000000055.56
13 OPTİSYENLİK UYGULAMALARI-I5444544334434434547178.89
14 YAZ UYGULAMASI00000000000000000000.00
15 OPTİSYELİĞE GİRİŞ00000000000000000000.00
16 HALKLA İLİŞKİLER0000000000553055502831.11
17 GÖZ HASTALIKLARI00000000000000000000.00
18 GÖRME OPTİĞİ-II00000000000000000000.00
19 OPTİSYENLİK UYGULAMALARI-III00000000000000000000.00
20 OPTİSYENLİK UYGULAMALARI-II00000000000000000000.00
21 OPTİSYENLİKTE PAZARLAMA00000000000000000000.00
22 TÜKETİCİ HAKLARI VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI00000000000000000000.00
23 OPTİSYENLİK UYGULAMALARI-II00000000000000000000.00
24 ORYANTASYON00000000000000000000.00
25 SAĞLIK PSİKOLOJİSİ00000000000000000000.00
26 SAĞLIK BİLİMLERİNDE DEONTOLOJİ VE ETİK00000000000000000000.00
27 TÜRK DİLİ I00000000000000000000.00
28 TÜRK DİLİ II00000000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 28322222232233323332--
İlişki Ağırlığı13788998117713121181114158--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718T%
1 MATEMATİK00000000000000000000.00
2 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ0000000005005055002022.22
3 HALK SAĞLIĞI0000000030033553553235.56
4 SAĞLIK SOSYOLOJİSİ00000000400400000088.89
İlişkili Ders Sayısı / 4000000002102212211--
İlişki Ağırlığı0000000075078510855--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718T%
1 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ00000000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 1000000000000000000--
İlişki Ağırlığı000000000000000000--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718T%
1 DİKSİYON00000000000000000000.00
2 TEMEL İLK YARDIM BECERİLERİ00000000000000000000.00
3 KRİTİK ALT YAPI VE TESİSLERİN KORUNMASI00000000000000000000.00
4 AFETLERDE PSIKOLOJIK ILKYARDIM00000000000000000000.00
5 İNSAN HAKLARI00000000000000000000.00
6 DÜNYA POLİTİKASINDA SÜPER GÜÇLER00000000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 6000000000000000000--
İlişki Ağırlığı000000000000000000--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.