Türkçe

06010 HEMŞİRELİK -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122232425262728293031T%
1 ANATOMI I500000000000000000000000000000053.23
2 ANATOMI II050000000000000000000000000000053.23
3 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I11000000111100000022211111111112214.19
4 ATATÜRK İLKELERI VE İNKILAP TARIHI II11000000111100011111111111111112214.19
5 BESLENME VE SAĞLIK54000000311100001110100200411153321.29
6 BİYOKİMYA55000000555500055055555000500007045.16
7 BİYOİSTATİSTİK33000000000000033340000000000022113.55
8 BİLGİSAYAR I00000000000000000044354002200002415.48
9 BİLGİSAYAR II00000000443300035322330532133325736.77
10 HEMŞİRELİĞE ÖZEL FARMAKOLOJİ54000000033000041200203020000033220.65
11 FIZYOLOJI I40000000333300022044200000300003321.29
12 FIZYOLOJI II40000000331000030033300000000002314.84
13 HEMŞİRELİĞE GİRİŞ55000000533300014144423433355547950.97
14 KİŞİLERARASI İLETİŞİM550000005544000554554554444555510265.81
15 SAĞLIĞIN DEĞERLENDİRİLMESİ44000000445400054045414000300005535.48
16 HEMŞİRELİK UYGULAMASININ TEMELLERI55000000545400035254444322344448554.84
17 İÇ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ54000000455400033444310221344457447.74
18 HEMŞİRELİK UYGULAMASI: HEMŞİRELİK UYGULAMASININ TEMELLERİ & SAĞLIĞIN DEĞERLENDİRİLMESİ33333333333333333333333333333339360.00
19 CERRAHİ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ55000000444500044533413322344437950.97
20 HEMŞIRELIK UYGULAMASI: İÇ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ & CERRAHİ HASTALIKLAR HEMŞİRELİĞİ550000005555000555555555555555511070.97
21 HEMŞİRELİKTE DEONTOLOJİ VE ETİK550000005555000555555555555555511070.97
22 FİZYOPATOLOJİ54000000334200023334321231333336340.65
23 YAZ UYGULAMASI550000005555000555555555555555511070.97
24 HEMŞİRELİKTE ARAŞTIRMA540000004555000555454455555555510567.74
25 KADIN SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ440000004554000554455255555555410064.52
26 RUH SAĞLIĞI VE PSİKİYATRİ HEMŞİRELİĞİ44000000454400024444425533533458554.84
27 ÇOCUK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ550000005555000555555555555555511070.97
28 HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ450000005555000555555355555555510769.03
29 HEMŞİRELİK UYGULAMASI: KADIN SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ & ÇOCUK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ550000005555000555555555555555511070.97
30 HEMŞİRELİK UYGULAMASI: RUH SAĞLIĞI VE PSİKİYATRİ HEMŞİRELİĞİ & HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ540000004555000455555255545555510366.45
31 YAZ UYGULAMASI550000005555000555555555555555511070.97
32 EPİDEMİYOLOJİ55000000344300044354345454445559259.35
33 İNTÖRN UYGULAMASI550000005555000555555555555555511070.97
34 PROJE II550000005555000554555554445455510567.74
35 SAĞLIK POLİTİKALARI440000004544000455555455445555510165.16
36 HEMŞİRELİKTE ÖĞRETİM550000005555000555555155555555510668.39
37 HEMŞİRELİK HİZMETLERİ YÖNETİMİ540000005545000554555355545555510467.10
38 PROJE I550000005555000555555555555555511070.97
39 AFETLERDE HEMŞİRELİK VE İLK YARDIM44000000234300022021403422322325434.84
40 İNGİLİZCE I000000000000000000000000000000000.00
41 İNGİLİZCE II000000000000000000000000000000000.00
42 İNGİLİZCE III000000000000000000000000000000000.00
43 İNGİLİZCE IV000000000000000000000000000000000.00
44 KİŞİSEL GELİŞİM UYGULAMALARI000000000000000000000000000000000.00
45 MIKROBIYOLOJI51000000545400055555535553355559863.23
46 ORYANTASYON000000000000000000000000000000000.00
47 PSİKOLOJİ550000005544000544544545455554410064.52
48 TÜRK DİLİ I44000000100100000110400051000012314.84
49 TÜRK DİLİ II0000000000000000003440000000000117.10
İlişkili Ders Sayısı / 4939371111113737373611136363340374033333233333632323235--
İlişki Ağırlığı174156333333149153150140333143148126160155158112139132128116142132134135142--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122232425262728293031T%
1 TEMEL BİYOFİZİK510000005454000555555455544555510165.16
2 GERİATRİ HEMŞİRELİĞİ45000000555500055555555555000058957.42
3 HEMŞİRELİKTE DEONTOLOJİ VE ETİK550000005555000555555555555555511070.97
4 BULAŞICI HASTALIKLAR HEMŞİRELİĞİ43000000343400033453335434544438152.26
5 AĞRI YÖNETİMİ51000000500000055555035553500006240.00
6 AKILCI İLAÇ KULLANIMI43000000400000000000300000000051912.26
7 ÇEVRE SAĞLIK İLİŞKİSİ52000000500000050000000000350002516.13
8 PALYATİF BAKIM550000005555000555555555555555511070.97
9 CİNSEL SAĞLIK540000005555000445555355555555510567.74
10 YAŞAM BOYU BÜYÜME VE GELIŞME450000005555000555555555555555510970.32
11 EVDE BAKIM HEMŞİRELİĞİ540000005454000554455355455455410064.52
12 HEMŞİRELİKTE LİDERLİK440000004555000555555355555555510567.74
13 ONKOLOJİ HEMŞİRELİĞİ45000000344400054035313000300005132.90
14 HEMŞİRELİĞİN YASAL BOYUTLARI550000005555000554454554555555510668.39
15 TEMEL ELEKTROKARDIOGRAFI33000000333400033311413442144446541.94
16 HEMŞİRELİKTE BİLİŞİM45000000545400055544555550544459762.58
17 YOĞUN BAKIM HEMŞİRELİĞİ50000000545400055550000000330004931.61
18 KRİTİK DÜŞÜNME54000000545400045455544454444549762.58
19 SAĞLIK KURUMLARINDA KALİTE YÖNETİMİ43000000333300034022322000300004025.81
20 ÇATIŞMA YÖNETİMİ44000000444400044444444444444448856.77
21 HASTA GÜVENLİĞİ520000005454000555555455543555510165.16
22 TAMAMLAYICI VE ALTERNATİF TEDAVİLER550000005555000555555555555555511070.97
23 HEMŞİRELİK VE TEKNOLOJİ000000000000000000000000000000000.00
24 ADLİ HEMŞİRELİK550000005555000555555555305555510366.45
İlişkili Ders Sayısı / 2423220000002320202000022211921202020201818162118161618--
İlişki Ağırlığı10483000000104879288000101978892898975918583708882757684--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122232425262728293031T%
1 DİKSİYON000000000000000000000000000000000.00
2 KRİTİK ALT YAPI VE TESİSLERİN KORUNMASI000000000000000000000000000000000.00
3 21.YÜZYILDA ORTA ASYA VE KAFKASLAR000000000000000000000000000000000.00
4 DESEN000000000000000000000000000000000.00
5 AFETLERDE PSIKOLOJIK ILKYARDIM000000000000000000000000000000000.00
6 İNSAN HAKLARI000000000000000000000000000000000.00
7 DÜNYA POLİTİKASINDA SÜPER GÜÇLER000000000000000000000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 70000000000000000000000000000000--
İlişki Ağırlığı0000000000000000000000000000000--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.