Türkçe

05020 MEKATRONİK (İNGİLİZCE) -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011T%
1 ATATURK'S PRINCIPLES & HISTORY OF TURKISH REVOLUTION I303300333332443.64
2 ATATURK'S PRINCIPLES & HISTORY OF TURKISH REVOLUTION II320302203422138.18
3 COMPUTER PROGRAMMING II403400434432952.73
4 COMPUTER PROGRAMMING I433443344333869.09
5 COMPUTER AIDED DESIGN303300334342647.27
6 DIGITAL LOGIC DESIGN333333333333360.00
7 SIGNAL PROCESSING333334333333461.82
8 INTRODUCTION TO CONTROL SYSTEM303300333332443.64
9 MICROPROCESSORS303300333332443.64
10 ELECTRICAL MACHINES303400354432952.73
11 ENGLISH I333333333333360.00
12 ENGLISH II404400444443258.18
13 INTRODUCTION TO ENGINEERING103300334342443.64
14 CIRCUIT THEORY I343434333343767.27
15 ELECTRONICS I344334333343767.27
16 TECHNICS IN ACADEMIC SKILLS303300333332443.64
17 ENGINEERING ECONOMY403300343342749.09
18 ENTREPRENEURSHIP & PROJECT MANAGEMENT433343434433869.09
19 CALCULUS I344343344343970.91
20 CALCULUS II303300433432647.27
21 LINEAR ALGEBRA303400434332749.09
22 PROBABILITY AND STATISTICS344443343444072.73
23 DIFFERENTIAL EQUATIONS1110000020059.09
24 DISCRETE MATHEMATICS404400334432952.73
25 NUMERICAL ANALYSIS23000000300814.55
26 COMPLEX ANALYSIS 304300343332647.27
27 STRENGTH OF MATERIALS343434333343767.27
28 DYNAMICS343323433343563.64
29 SUMMER PRACTICE I333333333333360.00
30 MECHATRONICS DESIGN I304300343342749.09
31 MECHATRONICS DESIGN II344334333433767.27
32 INTRODUCTION TO ROBOTICS304300343342749.09
33 MECHATRONICS COMPONENTS AND INSTRUMENTATION334334334433767.27
34 MACHINE ELEMENTS334343333443767.27
35 SUMMER PRACTICE II303300444342850.91
36 MANUFACTURING TECHNOLOGY334343343333665.45
37 COMPUTATIONAL INTELLIGENCE334343334333665.45
38 SENIOR DESIGN PROJECT-I404400443433054.55
39 SENIOR DESIGN PROJECT-II444334343343970.91
40 ORIENTATION0000000000000.00
41 PERSONAL DEVELOPMENT PRACTICES0000000000000.00
42 GENERAL PHYSICS I334343343443869.09
43 GENERAL PHYSICS II334343434433869.09
44 ARTIFICIAL INTELLIGENCE433334343343767.27
45 INTRODUCTION TO MACHINE LEARNING0000000000000.00
46 TURKISH LANGUAGE I303300333332443.64
47 TURKISH LANGUAGE II303300333332443.64
İlişkili Ders Sayısı / 474424424221224241444242--
İlişki Ağırlığı136771411367173134139145140142--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011T%
1 DATA MINING 0000000000000.00
2 INTRODUCTION TO CRYPTOGRAPHY0000000000000.00
3 NETWORK SECURITY0000000000000.00
4 SALES RELATİONS0000000000000.00
5 INTRODUCTION TO NANOTECHNOLOGY334343343343767.27
6 SENSORS AND ACTUATORS433343434333767.27
7 ROBOT APPLICATIONS334344434343970.91
8 COMPUTATIONAL INTELLIGENCE334343334333665.45
9 DIGITAL AND EMBEDDED SYSTEMS434333334433767.27
10 POWER GENERATION, TRANSMISSION AND DISTRIBUTION0000000000000.00
11 PLANNING ORGANIZING AND CONTROLLING RESOURCES443443434344072.73
12 DIGITAL IMAGE PROCESSING403400334342850.91
13 FUNDAMENTALS OF SUSTAİNABLE DEVELOPMENT0000000000000.00
14 OCCUPATIONAL HEALTH AND SAFETY000200300051018.18
15 ELECTRICAL MACHINES434433334333767.27
16 ENGINEERING MECHANICS334434434343970.91
17 ARTIFICIAL INTELLIGENCE433334343343767.27
18 INTRODUCTION TO MACHINE LEARNING0000000000000.00
19 FUNDAMENTALS FOR PROTECTING ELECTRONIC AND COMMUNICATION SYSTEM AGAINST FRAUD0000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 191091011991110101011--
İlişki Ağırlığı3628363632303732383141--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011T%
1 ANCIENT AND CONTEMPORARY AFRICAN POLITICS0000000000000.00
2 PSYCHOLOGICAL FIRST AID IN DISASTERS0000000000000.00
3 PRINCIPLES OF HEALTHY EATING0000000000000.00
4 CENTRAL ASIA (TURKISTAN) GEOPOLITICS IN THE 2000'S0000000000000.00
5 TURKEY AND EU RELATIONS0000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 500000000000--
İlişki Ağırlığı00000000000--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.