Türkçe

03010 HUKUK -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

AKADEMİK KADRO

AKTS Koordinatörü :


E-mail :

Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. ABDURRAHMAN AYHAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. ELİF SONSUZOĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. ZEHRA ÖNDER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. ZEKİ OKUR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Doç. Dr. RAMADAN SANIVAR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üye. CANADAR ARSLAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üye. MUHAMMETNAZAR İLYASOV

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üye. RAĞBE YANKIN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üye. TUBA KUTOĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Arş. Gör. ALİ TORAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Arş. Gör. EGE CİNGİL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Arş. Gör. TÜLAY YAYLAGÜL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Prof. Dr. ELİF SONSUZOĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. MEHMET MERDAN HEKİMOĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. ZEHRA ÖNDER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. ZEKİ OKUR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Doç. Dr. ARZU ALVAN BOZDERELİ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Doç. Dr. MEHMET NECATI CİZRELİOĞULLARI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Doç. Dr. RAMADAN SANIVAR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Doç. Dr. REŞAT VOLKAN GÜNEL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Doç. Dr. VEFA TEZCAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üye. ALTAY İLTAN AKTÜRK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üye. CANADAR ARSLAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üye. LEVENT ERSİN ORALLI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üye. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üye. MUHAMMETNAZAR İLYASOV

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üye. ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üye. RAĞBE YANKIN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üye. ŞAFAK GÜLEÇ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üye. TUBA KUTOĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ABDÜLHALİM ARSLANBAŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. HÜLYA GÜLLERCİ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. İRFAN SARIYILDIZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. SERGEN IRMAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.