|
|
14010-HEMŞİRELİK - Tezli Programlar |
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey |
DERS PLANI |
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir. |
1. Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri |
---|
|
ID |
Kodu |
Ders Adı |
Dersin Türü |
Süresi (T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
|
2689 |
HEM548 |
HEMŞİRELİK ESASLARI SEMİNERİ |
Zorunlu |
0 + 0 |
0.0 |
6.0 |
|
2698 |
HEM562 |
HEMŞİRELİK ESASLARI UYGULAMASI |
Zorunlu |
0 + 6 |
3.0 |
6.0 |
|
2483 |
BIS501 |
BİYOİSTATİSTİK |
Zorunlu |
3 + 0 |
3.0 |
7.0 |
|
2705 |
HEM545 |
FİZYOLOJİK SÜREÇLER VE HEMŞİRELİK DEĞERLENDİRİLMESİ I |
Zorunlu |
2 + 0 |
2.0 |
7.0 |
|
2680 |
HEM547 |
HEMŞİRELİĞİN KAVRAMSAL ÇERÇEVESİ |
Zorunlu |
3 + 0 |
3.0 |
6.0 |
|
2690 |
HEM550 |
CERRAHİ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ SEMİNERİ |
Zorunlu |
0 + 0 |
0.0 |
6.0 |
|
2189 |
HEM526 |
KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM HEMŞİRELİĞİ ÖĞRETİM UYGULAMASI |
Zorunlu |
0 + 6 |
3.0 |
7.0 |
Detay
|
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
| Seçmeli |
- - |
- |
0 |
|
0001 |
BLMSEC |
|
Bölüm Seçmeli |
- + - |
- |
- |
|
0002 |
BLMSEC |
|
Bölüm Seçmeli |
- + - |
- |
- |
|
0003 |
BLMSEC |
|
Bölüm Seçmeli |
- + - |
- |
- |
|
0004 |
BLMSEC |
|
Bölüm Seçmeli |
- + - |
- |
- |
|
2679 |
HEM551 |
İÇ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİNDE TEMEL KAVRAMLAR |
Bölüm Seçmeli |
3 + 0 |
3.0 |
6.0 |
|
2700 |
HEM566 |
CERRAHİ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ UYGULAMASI |
Bölüm Seçmeli |
0 + 6 |
3.0 |
6.0 |
|
1713 |
LEA502 |
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE BİLİMSEL ETİK |
Bölüm Seçmeli |
3 + 0 |
3.0 |
7.0 |
|
2687 |
HEM565 |
HEMŞİRELİKTE YÖNETİM |
Bölüm Seçmeli |
3 + 0 |
3.0 |
6.0 |
|
1733 |
HEM511 |
BÜYÜME VE GELİŞME |
Bölüm Seçmeli |
2 + 0 |
2.0 |
4.0 |
|
1746 |
HEM523 |
EPİDEMİYOLOJİ |
Bölüm Seçmeli |
2 + 0 |
2.0 |
4.0 |
|
2333 |
HEM537 |
İLETİŞİM |
Bölüm Seçmeli |
3 + 0 |
3.0 |
4.0 |
|
2685 |
HEM561 |
HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİNDE TEMEL KAVRAMLAR |
Bölüm Seçmeli |
3 + 0 |
3.0 |
6.0 |
|
2678 |
HEM543 |
HEMŞİRELİK ESASLARI I |
Bölüm Seçmeli |
3 + 0 |
3.0 |
6.0 |
|
2681 |
HEM553 |
CERRAHİ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ |
Bölüm Seçmeli |
3 + 0 |
3.0 |
6.0 |
|
2682 |
HEM555 |
KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM HEMŞİRELİĞİ |
Bölüm Seçmeli |
3 + 0 |
3.0 |
6.0 |
|
2686 |
HEM563 |
ACİL BAKIM HEMŞİRELİĞİ |
Bölüm Seçmeli |
3 + 0 |
3.0 |
4.0 |
|
2684 |
HEM559 |
RUH SAĞLIĞI VE PSİKİYATRİ HEMŞİRELİĞİNDE TEMEL KAVRAMLAR |
Bölüm Seçmeli |
3 + 0 |
3.0 |
6.0 |
|
2683 |
HEM557 |
ÇOCUK SAĞLIĞINDA TEMEL KAVRAMLAR |
Bölüm Seçmeli |
3 + 0 |
3.0 |
6.0 |
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu): | 45 |
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) : | 0 |
AKTS Kredi Toplamı : | 30 |
|
1. Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri |
---|
|
ID |
Kodu |
Ders Adı |
Dersin Türü |
Süresi (T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
|
2483 |
BIS501 |
BİYOİSTATİSTİK |
Zorunlu |
3 + 0 |
3.0 |
7.0 |
|
2681 |
HEM553 |
CERRAHİ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ |
Zorunlu |
3 + 0 |
3.0 |
6.0 |
|
2705 |
HEM545 |
FİZYOLOJİK SÜREÇLER VE HEMŞİRELİK DEĞERLENDİRİLMESİ I |
Zorunlu |
2 + 0 |
2.0 |
7.0 |
|
2726 |
HEM578 |
HEMŞİRELİKTE YÖNETİM UYGULAMASI |
Zorunlu |
0 + 6 |
3.0 |
6.0 |
|
2725 |
HEM576 |
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ YÖNETİMİ SEMİNERİ |
Zorunlu |
0 + 0 |
0.0 |
7.0 |
|
2680 |
HEM547 |
HEMŞİRELİĞİN KAVRAMSAL ÇERÇEVESİ |
Zorunlu |
3 + 0 |
3.0 |
6.0 |
|
2724 |
HEM580 |
HEMŞİRELİKTE ARAŞTIRMA VE BİLİMSEL ETİK |
Zorunlu |
3 + 0 |
3.0 |
7.0 |
|
1713 |
LEA502 |
ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE BİLİMSEL ETİK |
Zorunlu |
3 + 0 |
3.0 |
7.0 |
|
2688 |
HEM546 |
FİZYOLOJİK SÜREÇLER VE HEMŞİRELİK DEĞERLENDİRİLMESİ II |
Zorunlu |
2 + 0 |
2.0 |
7.0 |
Detay
|
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ
| Seçmeli |
- - |
- |
0 |
|
0001 |
BLMSEC |
|
Bölüm Seçmeli |
- + - |
- |
- |
|
0002 |
BLMSEC |
|
Bölüm Seçmeli |
- + - |
- |
- |
|
0003 |
BLMSEC |
|
Bölüm Seçmeli |
- + - |
- |
- |
|
2700 |
HEM566 |
CERRAHİ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ UYGULAMASI |
Bölüm Seçmeli |
0 + 6 |
3.0 |
6.0 |
|
2332 |
HEM535 |
ÇOCUK RUH SAĞLIĞI |
Bölüm Seçmeli |
3 + 0 |
3.0 |
4.0 |
|
1788 |
HEM524 |
ADLİ HEMŞİRELİK |
Bölüm Seçmeli |
3 + 0 |
3.0 |
4.0 |
|
2704 |
HEM574 |
HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ UYGULAMASI |
Bölüm Seçmeli |
0 + 6 |
3.0 |
6.0 |
|
2703 |
HEM572 |
RUH SAĞLIĞI VE PSİKİYATRİ HEMŞİRELİĞİ UYGULAMASI |
Bölüm Seçmeli |
0 + 6 |
3.0 |
6.0 |
|
2702 |
HEM570 |
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ UYGULAMASI |
Bölüm Seçmeli |
0 + 6 |
3.0 |
6.0 |
|
2701 |
HEM568 |
KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM HEMŞİRELİĞİ UYGULAMASI |
Bölüm Seçmeli |
0 + 6 |
3.0 |
6.0 |
|
2689 |
HEM548 |
HEMŞİRELİK ESASLARI SEMİNERİ |
Bölüm Seçmeli |
0 + 0 |
0.0 |
6.0 |
|
2699 |
HEM564 |
İÇ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ UYGULAMASI |
Bölüm Seçmeli |
0 + 6 |
3.0 |
6.0 |
|
2698 |
HEM562 |
HEMŞİRELİK ESASLARI UYGULAMASI |
Bölüm Seçmeli |
0 + 6 |
3.0 |
6.0 |
|
2697 |
HEM560 |
HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ SEMİNERİ |
Bölüm Seçmeli |
0 + 0 |
0.0 |
6.0 |
|
2696 |
HEM558 |
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ SEMİNERİ |
Bölüm Seçmeli |
0 + 0 |
0.0 |
6.0 |
|
2694 |
HEM556 |
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ SEMİNERİ |
Bölüm Seçmeli |
0 + 0 |
0.0 |
6.0 |
|
2693 |
HEM554 |
KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM HEMŞİRELİĞİ SEMİNERİ |
Bölüm Seçmeli |
0 + 0 |
0.0 |
6.0 |
|
2691 |
HEM552 |
İÇ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ SEMİNERİ |
Bölüm Seçmeli |
0 + 0 |
0.0 |
6.0 |
|
2690 |
HEM550 |
CERRAHİ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ SEMİNERİ |
Bölüm Seçmeli |
0 + 0 |
0.0 |
6.0 |
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu): | 60 |
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) : | 0 |
AKTS Kredi Toplamı : | 30 |
|
2. Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri |
---|
|
ID |
Kodu |
Ders Adı |
Dersin Türü |
Süresi (T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
|
1710 |
HEM599-I |
TEZ ÇALIŞMASI I |
Zorunlu |
0 + 0 |
0.0 |
30.0 |
|
1730 |
HEM599-II |
TEZ ÇALIŞMASI II |
Zorunlu |
0 + 0 |
0.0 |
30.0 |
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu): | 60 |
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) : | 0 |
AKTS Kredi Toplamı : | 60 |
|
2. Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri |
---|
|
ID |
Kodu |
Ders Adı |
Dersin Türü |
Süresi (T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
|
1710 |
HEM599-I |
TEZ ÇALIŞMASI I |
Zorunlu |
0 + 0 |
0.0 |
30.0 |
|
1730 |
HEM599-II |
TEZ ÇALIŞMASI II |
Zorunlu |
0 + 0 |
0.0 |
30.0 |
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu): | 60 |
AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) : | 0 |
AKTS Kredi Toplamı : | 60 |
| |
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Cyprus Science University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.