Türkçe

14010-HEMŞİRELİK - Tezli Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
DERS PLANI
Her hangi bir dersin amaç, öğrenme çıktıları, içerik, değerlendirme ve iş yükü AKTS gibi detay bilgilerini görmek için dersin isminin üzerine tıklamanız yeterlidir.

1. Güz ( Birinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
2689 HEM548 HEMŞİRELİK ESASLARI SEMİNERİ Zorunlu 0 + 0 0.0 6.0
2698 HEM562 HEMŞİRELİK ESASLARI UYGULAMASI Zorunlu 0 + 6 3.0 6.0
2483 BIS501 BİYOİSTATİSTİK Zorunlu 3 + 0 3.0 7.0
2705 HEM545 FİZYOLOJİK SÜREÇLER VE HEMŞİRELİK DEĞERLENDİRİLMESİ I Zorunlu 2 + 0 2.0 7.0
2680 HEM547 HEMŞİRELİĞİN KAVRAMSAL ÇERÇEVESİ Zorunlu 3 + 0 3.0 6.0
2690 HEM550 CERRAHİ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ SEMİNERİ Zorunlu 0 + 0 0.0 6.0
2189 HEM526 KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM HEMŞİRELİĞİ ÖĞRETİM UYGULAMASI Zorunlu 0 + 6 3.0 7.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 0
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0002 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0003 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0004 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):45 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

1. Bahar ( İkinci ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
2483 BIS501 BİYOİSTATİSTİK Zorunlu 3 + 0 3.0 7.0
2681 HEM553 CERRAHİ HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ Zorunlu 3 + 0 3.0 6.0
2705 HEM545 FİZYOLOJİK SÜREÇLER VE HEMŞİRELİK DEĞERLENDİRİLMESİ I Zorunlu 2 + 0 2.0 7.0
2726 HEM578 HEMŞİRELİKTE YÖNETİM UYGULAMASI Zorunlu 0 + 6 3.0 6.0
2725 HEM576 HEMŞİRELİK HİZMETLERİ YÖNETİMİ SEMİNERİ Zorunlu 0 + 0 0.0 7.0
2680 HEM547 HEMŞİRELİĞİN KAVRAMSAL ÇERÇEVESİ Zorunlu 3 + 0 3.0 6.0
2724 HEM580 HEMŞİRELİKTE ARAŞTIRMA VE BİLİMSEL ETİK Zorunlu 3 + 0 3.0 7.0
1713 LEA502 ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE BİLİMSEL ETİK Zorunlu 3 + 0 3.0 7.0
2688 HEM546 FİZYOLOJİK SÜREÇLER VE HEMŞİRELİK DEĞERLENDİRİLMESİ II Zorunlu 2 + 0 2.0 7.0
  Detay
SEÇMELİ DERS MODÜLÜ Seçmeli -  - - 0
0001 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0002 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
0003 BLMSEC Bölüm Seçmeli - + - - -
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):60 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :30

2. Güz ( Üçüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
1710 HEM599-I TEZ ÇALIŞMASI I Zorunlu 0 + 0 0.0 30.0
1730 HEM599-II TEZ ÇALIŞMASI II Zorunlu 0 + 0 0.0 30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):60 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :60

2. Bahar ( Dördüncü ) Dönemi Dersleri
ID Kodu Ders Adı Dersin Türü Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
1710 HEM599-I TEZ ÇALIŞMASI I Zorunlu 0 + 0 0.0 30.0
1730 HEM599-II TEZ ÇALIŞMASI II Zorunlu 0 + 0 0.0 30.0
AKTS Kredi Toplamı (Zorunlu):60 AKTS Kredi Toplamı (Seçmeli) :0 AKTS Kredi Toplamı :60
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.