Türkçe

11030 FİZYOTERAPİ -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey


İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI
BİLGİ Amaç Hedef
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. 1212
1 Ara eleman olarak görev yapacağı sağlık bilimleri alanındaki temel bilgilerle donanmış olma ve bu bilgileri uygulamada yetkinlikXXXX
2 İlgili olduğu sağlık alanı ile ilgili olarak bilgi ve teknolojiye erişim yolları ve araçlarını kullanmada yetkinlikXXXX
3 Bilgi verici ve etkili bir yolla hastalarla iletişim kurup yapılması gereken işlemleri yapabilirlerXXXX
4 İlgili sorunları bilimsel veriler/kanıtlar doğrultusunda tesbit edip çözüm üretirlerXXXX
5 Alanı ile ilgili olarak cihazları tanımada ve bunlarla ilgili teknolojik gelişmeleri takip etmede yetkinlikXXXX
6 Her hastanın kendine özgü hususiyetlerine göre değerlendirme yapabilirlerXXXX
BECERİLER Amaç Hedef
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. 1212
1 Mesleki sorumluluğu taşıyabilmede yeterlilikXXXX
2 Uygulamada yeterince pratiğe sahiptirXXXX
3 Mesleğe ait bilgileri takip etme alışkanlığı edinmede yetkinlikXXXX
4 Yaşam boyu öğrenme ve kendini geliştirme kavramını edinmede yetkinlikXXXX
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER Amaç Hedef
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği 1212
1 Sorumluluklarını layıkıyla yerine getire bilmektedirXXXX
Öğrenme Yetkinliği 1212
1 Yaptığı uygulamadarda yeterli düzeyde pratik uygulama becerisine sahiptirXXXX
İletişim ve Sosyal Yetkinlik 1212
1 Ekip çalışmasını gerçekleştirmede yeterlilikXXXX
2 Bilgi verici ve etkili bir yolla hastalarla iletişim kurup yapılması gereken işlemleri yapabilirlerXXXX
Alana Özgü Yetkinlik 1212
1 Etik ilkeleri ve mesleksel değerleri benimseme ve uygulamada yeterlilikXXXX
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.