English


COMPUTER ENGINEERING (MS) (ENGLISH) PROGRAMME
COURSE DESCRIPTION
Name of the Course Unit Code Year Semester In-Class Hours (T+P) Credit ECTS Credit
MACHINE LEARNING CMP513 1 2 3+0 3.0 8.0


Objectives and Contents
Objectives of the Course Unit Specialization in Machine Learning in Python and R, The aim is to make accurate predictions and create robust Machine Learning models
Contents of the Course Unit Data analysis for automating analytical model creation with machine learning. Ensuring that systems can learn from data, identify patterns and make decisions with minimal human intervention.
Contribution of the Course Intending to Provide the Professional Education Boyut Küçültme (regresyon) gibi ileri tekniklerin kullanılması ve Güçlendirilmiş Öğrenme, NLP ve Derin Öğrenme gibi konularda bilgi sahibi olma, Mühendislik problemlerinde matematik ve fen bilgisi bilgisi ve anlayışı, Karmaşık mühendislik sistemleri ile ilgili verileri multidisipliner bir bağlamda analiz etme ve yorumlama becerisi. Bilmediğiniz karmaşık mühendislik problemlerini tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi, Karmaşık problem çözmede sistem düşüncesini uygulama becerisi, Bağımsız yaşam boyu öğrenme becerisi, daha ileri çalışmaları özerk bir şekilde üstlenme becerisi, Literatür taraması yapabilme, karmaşık teknik konuları takip edebilme ve karmaşık mühendislik problemlerini açık bir şekilde ifade etmek için çeşitli yöntemler kullanabilme becerisi, Karmaşık mühendislik problemlerini tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi,

EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.