Türkçe

09010 AŞÇILIK -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
T%
1 GIDA ÜRETİMİ II00
2 GASTRONOMİYE GİRİŞ00
3 YEME-İÇME İŞLETMELERİNDE SATIN ALMA VE DEPOLAMA İLKELERİ00
4 TURİZM ENDÜSTRİSİNE GİRİŞ00
5 İŞ SAĞLIĞI, GÜVENLİĞİ, SANİTASYON00
6 KONAKLAMA HİZMETLERİ00
7 GIDA ÜRETİMİ I00
8 YAZ UYGULAMASI00
9 GIDA ÜRETİMİ III00
10 GIDA ÜRETİMİ IV00
11 YİYECEK VE İÇECEK İŞLETMELERİNDE MENÜ PLAN VE YÖNETİM STRATEJİLERİ00
12 YİYECEK VE İÇECEK İŞLETMELERİNDE MALİYET ANALİZİ VE KONTROLÜ00
13 TEMEL PASTACILIK00
14 SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM00
15 DÜNYA MUTFAK KÜLTÜRLERİ00
16 YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİNDE MUTFAK YÖNETİMİ00
17 YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİ00
18 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I00
19 ATATÜRK İLKELERI VE İNKILAP TARIHI II00
20 BESLENME İLKELERİ00
21 BİLGİSAYAR I00
22 BİLGİSAYAR II00
23 İNGİLİZCE I00
24 İNGİLİZCE II00
25 TÜRK DİLİ I00
26 TÜRK DİLİ II00
İlişkili Ders Sayısı / 26--
İlişki Ağırlığı--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
T%
1 VEJETERYAN MUTFAK00
2 YEME İÇME İŞLETMELERİNDE ETKİN İLETİŞİM BECERİLERİ00
3 OSMANLI SARAY MUTFAĞI VE YÖRESEL MUTFAK KÜLTÜRLERİ00
4 KIBRIS MUTFAK KÜLTÜRÜ00
5 ÇİKOLATA YAPIM TEKNİKLERİ00
6 YEMEK STİLİSTLİĞİ VE FOTOĞRAFÇILIĞI00
7 BUTİK TATLI VE PASTACILIK00
8 YEMEK SOSYOLOJİSİ00
9 PROFESYONEL MUTFAK PLANLAMASI00
10 BARMENLİK VE MİKSOLOJİ00
11 UZAKDOĞU MUTFAĞI00
İlişkili Ders Sayısı / 11--
İlişki Ağırlığı--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
T%
1 FEASIBILITY ANALYSES AND INVESTMENT00
2 GERMAN I00
3 ARAPÇA I00
4 BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ00
5 GENEL İLETİŞİM BECERİLERİ00
6 SOSYAL ANTROPOLOJİ00
7 DİKSİYON00
8 AKADEMİK SUNUM BECERİLERİ00
İlişkili Ders Sayısı / 8--
İlişki Ağırlığı--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Cyprus Science University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.