PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1 |
İngilizce dil alanındaki temel kavramları ve bunlar arasındaki ilişkiyi değerlendirir. | X | X | X | X | | X | X | X | X | X | X | X |
2 |
Dil eğitimi ve kültür arasındaki ilişkileri tanır. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1 |
İngilizce vasıtasıyla başkalarıyla işbirliği yapma gönüllüğünü; verilen görevler ve sunumlar yoluyla da kültürel çeşitliliğin farkındalığını sergilemek. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
2 |
Akademik metnin ana noktalarını anlama ve metinleri yazılı ve sözlü olarak özetleyebilme becerisini göstermek. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
3 |
Kanıtlara, mantığa, tartışmaya ve yaratıcı tepkilere dayanan yazılı işler ve sunumlar üreterek eleştirel olarak yanıt verme becerisini göstermek. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
4 |
Alanındaki önemli akademik ve mesleki konseptleri tanıtmak ve tartışmak. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
5 |
Hem genel hem de özel konularda, bağımsız ve işbirliğine dayalı İngilizce raporlar hazırlamak. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
6 |
Dil yeterliliklerindeki güçlü ve zayıf yanları değerlendirme ve gelecekteki çalışmalar için plan yapma becerisini gösteren bireysel ve grup bazlı öz-değerlendirme raporlarını hazırlamak. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
7 |
Standart akademik etiğe uygun yazılı ve görsel sunumlar üretmek; ve sivil ve çevresel konuların farkındalığını göstermek. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
8 |
Sınıf içi ve dışı katılımı ile, profesyonel bir ortamda potansiyel meslektaşları ve müşterileri ile İngilizce iletişim kurma becerisi göstermek. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
9 |
Profesyonel olarak biçimlendirilmiş İngilizce çalışmaları üretmek için bilgisayar uygulamalarını kullanmak; ve bilgisayarları sürekli bir dil geliştirme aracı olarak kullanabilme becerilerini göstermek. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
10 |
İngilizce eğitim yapan bölümlere geçis yapabilmek için yeterli dil bilgisi ve çalışma becerileri yetkinliğini kazanmak. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1 |
İngilizce dili ile ilgili konularda düşünce görüş ve önerilerini yazılı ve sözlü olarak sunar. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
2 |
Her durumda sorumluluk alır. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
3 |
İngilizcenin günlük yaşamda kullanılmasına yönelik özgün etkinlikler tasarlar. | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |