KIBRIS İLİM ÜNİVERSİTESİ
CYPRUS SCIENCE UNIVERSITY
INSTITUTE OF GRADUATE STUDIES-BUSINESS ADMINISTRATION (MBA) (With Thesis)
SINIF: 1 - DÖNEM: 1
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
FNS505FİNANSAL YÖNETİM ( FINANCIAL MANAGEMENT )Z303.09.03
ISL500TEZ ( THESIS )Z000.030.00Tezin amacı ve konusu Araştırma Konusu ve Soruları Tasarım ve Metodolojisi Literatür taraması Veri Analizi Akademik Yazım kuralları Tez teslimi Tez sunumu-Overview of the importance of research and thesis writing in academic and professional contexts. -Techniques for selecting a research topic. -Defining a clear and focused research question or hypothesis -Importance of literature reviews in academic research -Introduction to data analysis techniques relevant to the research design. -Preparing for Thesis Defense -Guidelines and requirements for final thesis submission
ISL503YÖNETİM VE ORGANİZASYON ( MANAGEMENT AND ORGANIZATION )Z303.09.03
ISL504STRATEJİK YÖNETİM ( STRATEGIC MANAGEMENT )Z303.09.03
ISL598SEMİNER ( SEMINAR )Z000.04.00Araştırma Sürecine Giriş Tez Konusu Seçimi Literatür Taraması ve Kaynak Yönetimi Tez Tasarımı ve Metodoloji Veri Analizi ve Yorumlama Akademik Yazma ve Sunum Becerileri-Overview of the seminar's purpose, objectives, and structure. -Discussion on potential seminar topics or themes. -Identification of key theories, concepts, and relevant studies. -Formulation and refinement of research questions or objectives. -Exploration of various research methodologies. -Preparation and delivery of short seminar presentations
ISL501ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ( RESEARCH METHODS )S303.06.03
ISL507İŞLETME EKONOMİSİ ( MANAGERIAL ECONOMY )S303.09.03
ISL509SATIŞ YÖNETİMİ ( SALES MANAGEMENT )S303.06.03- Satış Yönetimi kavramı - Satış Hedefleri oluşturma - Satış ekibi yapıları - Satışta teknoloji - Satış sürecini yönetme ve problemleri çözme - Etkili satış ekibi oluşturma
ISL510TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ( CONSUMER BEHAVIOUR )S303.06.03-Tüketici Davranışları süreci -Tüketici davranışlarının alt yapısı - Tüketici satın alma davranışları teorileri - Kültürel, sosyolojik, psikolojik davranışlarının tanımlanması - Tüketici davranışları açısından pazarlama faaliyetlerinin oluşturulması
ISL516MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ ( CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT )S303.06.03Müşteri ilişkileri, Müşteri değeri yaratma, Müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati, yeni müşteri kazanma, analitik ve operasyonel Müşteri İlişkileri Yönetimi, MİY stratejileri, tüketici davranışları.
ISL523MALİYET MUHASEBESİ ( COST ACCOUNTING )S303.06.03
ISL525ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ ( ORGANIZATIONAL BEHAVIOR )S303.06.03-Bireylerin Davranışları: İnsanların motivasyonu, algısı, öğrenme süreçleri, tutumları ve stresle başa çıkma gibi bireysel faktörleri anlamak. -Grup Dinamikleri: Gruplar arasındaki etkileşimleri, iletişimi, işbirliğini ve çatışma yönetimini incelemek. -Liderlik ve Yönetim: Liderlik stilleri, liderlik etkileşimleri, karar alma süreçleri ve yönetim becerilerini anlamak.
PZR527KÜRESEL PAZARLAMA ( GLOBAL MARKETING )S303.06.03
SINIF: 2 - DÖNEM: 1
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
ISL500 - IITEZ II ( THESIS II )Z000.030.00
SINIF: 2 - DÖNEM: 2
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
ISL511PROJE ( PROJECT )Z000.014.00
Bu evrakı aşağıdaki adresten doğrulayabilirsiniz.
Doğrulama Adresi:https://ebs.csu.edu.tr/index.csu?Page=Dersicerikleri&BK=154&DK=15619