|
|
INSTITUTE OF GRADUATE STUDIES-MARKETING (M.A) (ENGLISH) (With Thesis)
|
---|
KIBRIS İLİM ÜNİVERSİTESİ CYPRUS SCIENCE UNIVERSITY | INSTITUTE OF GRADUATE STUDIES-MARKETING (M.A) (ENGLISH) (With Thesis) | SINIF: 1 - DÖNEM: 1 | Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING | MRK501 | MARKETING MANAGEMENT
( MARKETING MANAGEMENT ) | Z | 3 | 0 | 3.0 | 8.0 | 3 | | | MRK510 | CONSUMER BEHAVIOUR
( CONSUMER BEHAVIOUR ) | Z | 3 | 0 | 3.0 | 8.0 | 3 | Tüketici öğrenmesi ve deneyimlerin satın alma davranışına etkisi.
Motivasyonun satın alma kararlarına etkisi
Marka sadakati
Tüketici segmentasyonu ve hedefleme
Satın alma sonrası memnuniyet ve davranış | Consumer Behavior,consumer decision-making process, the impact of social class, reference groups, culture, subculture, family, and household on consumer behavior | MRK515 | GLOBAL MARKETING
( GLOBAL MARKETING ) | Z | 3 | 0 | 3.0 | 8.0 | 3 | | | MNG503 | CONTEMPORARY MANAGEMENT & ORG. THEORY
( CONTEMPORARY MANAGEMENT & ORG. THEORY ) | S | 3 | 0 | 3.0 | 9.0 | 3 | | | MRK512 | BRAND MANAGEMENT
( BRAND MANAGEMENT ) | S | 3 | 0 | 3.0 | 7.0 | 3 | | | MRK513 | ADVANCE MARKETİNG RESEARH
( ADVANCE MARKETİNG RESEARH ) | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | | | SINIF: 1 - DÖNEM: 2 | Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING | EAS502 | ADVANCE RESEARCH METHODS FOR BANKING AND FINANCE
( ADVANCE RESEARCH METHODS FOR BANKING AND FINANCE ) | S | 3 | 0 | 3.0 | 9.0 | 3 | | | SINIF: 2 - DÖNEM: 1 | Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING | MRK500 | THESIS
( THESIS ) | Z | 0 | 0 | 0.0 | 30.0 | 0 | | | MRK598 | SEMINAR
( SEMINAR ) | Z | 0 | 1 | 0.0 | 4.0 | 1 | | | |
EBS : Kıbrıs İlim Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
Kıbrıs İlim Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Cyprus Science University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.