TURİZM İŞLETMECİLİĞİ (İNGİLİZCE) BÖLÜMÜ
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Ders Adı Kodu Yılı Yarıyılı Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
MARKETING MANAGEMENT FOR TOURISM INDUSTRY THM503 1 2 3+0 3.0 8.0


S.No
Dersin Öğrenme Çıktıları
Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI (İlişki Düzeyi)
1 Pazarlama kavramının bileşenleri ve başarılı pazarlama uygulamaları için neden kritik oldukları,1 (4), 2 (4), 3 (4), 4 (4), 5 (4), 6 (5), 7 (3)
2 Bütünsel pazarlama kavramı1 (5), 2 (4), 3 (3), 4 (4), 5 (4), 6 (4), 7 (4)
3 Stratejik pazarlama yönetimi ve planlamasında zımni kararların alınması1 (3), 2 (4), 3 (4), 4 (4), 5 (4), 6 (4), 7 (4)
4 Müşterileri ile uzun vadeli sadakat ilişkileri,1 (4), 2 (4), 3 (4), 4 (4), 5 (5), 6 (4), 7 (5)
5 Çeşitli ürün stratejileri1 (4), 2 (4), 3 (4), 4 (4), 5 (5), 6 (4), 7 (4)