HEMŞİRELİK (İNGİLİZCE) BÖLÜMÜ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ |
||||||
Ders Adı | Kodu | Yılı | Yarıyılı | Süresi (T+U) | Kredisi | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
SENIOR PROJECT II | NRS404 | 4 | 8 | 0+3 | 1.0 | 7.0 |
S.No |
Dersin Öğrenme Çıktıları Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler. |
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI (İlişki Düzeyi) |
---|---|---|
1 | Hasta olan bir birey için bakım seçimlerini ve sonuçlarını belirlerken veya sağlık sistemlerinin geliştirilmesine katılırken araştırma, kanıta dayalı uygulama, eleştirel düşünme ve meslekler arası işbirliğini birleştirir. | 1 (5), 2 (5), 3 (5), 4 (5), 5 (5), 6 (5), 7 (5), 8 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 13 (5), 14 (5), 15 (5), 16 (5), 17 (5) |
2 | Hastaya özel müdahaleler tasarlarken bütünsel bakımı formüle eder. | 1 (5), 2 (5), 3 (5), 4 (5), 5 (5), 6 (5), 7 (5), 8 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 13 (5), 14 (5), 15 (5), 16 (5), 17 (5) |
3 | Müdahaleleri uygularken hemşirelik bilimi, sanat ve teknolojisinden teori ve bilgi düzenler. | 1 (5), 2 (5), 3 (5), 4 (5), 5 (5), 6 (5), 7 (5), 8 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 13 (5), 14 (5), 15 (5), 16 (5), 17 (5) |
4 | Karar verme ve güvenli hemşirelik uygulamaları için bilgileri keşfetmek, almak ve analiz etmek için bilgi sistemlerinin etik kullanımını yönetir. | 1 (5), 2 (5), 3 (5), 4 (5), 5 (5), 6 (5), 7 (5), 8 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 13 (5), 14 (5), 15 (5), 16 (5), 17 (5) |
5 | Tüm sağlık alanlarında sosyal adalet, eşitlik ve etik politikaları ilerleten sağlık uygulamaları için savunuculuk yapar. | 1 (5), 2 (5), 3 (4), 4 (5), 5 (5), 6 (5), 7 (5), 8 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 13 (5), 14 (5), 15 (5), 16 (5), 17 (5) |
6 | Tamamlanan projeyi fakülte ve akademik camiaya sunar. | 1 (5), 2 (5), 3 (5), 4 (5), 5 (5), 6 (5), 7 (5), 8 (5), 9 (5), 10 (5), 11 (5), 12 (5), 13 (5), 14 (5), 15 (5), 16 (5), 17 (5) |