İŞLETME (İNGİLİZCE) BÖLÜMÜ
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Ders Adı Kodu Yılı Yarıyılı Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
MARKETING MANAGEMENT MRK202 2 4 3+0 3.0 6.0


Amaç ve İçeriği
Dersin Amacı Pazarlama kavramlarının stratejik boyutlarının incelenmesi ve pazarlama ile ilgili temel yönetsel ve stratejik bakış açısı sağlanmasını ve iş dünyasındaki pazarlama örnekleriyle bilgilerin sentezlenebilmesi amaçlanmaktadır.
Dersin İçeriği Pazarlamada segmentasyon, hedefleme ve konumlandırma stratejileri ve uygulamaları,Şirketlerin Stratejik Pazarlama Yönetimi ve Süreçleri, Tüketici ve Kurumsal Pazarlar Tüketim Davranışları ve Süreçleri,Rekabetçi Konumlandırma,Müşteri Değeri Yaratma,Markalandırma ve Entegre İletişim Stratejileri konularını içermektedir.
Dersin Meslek Eğitimini Sağlamaya Yönelik Katkısı Pazarlama önerilerini sunma, fikirler geliştirme ve değerlendirme konusunda deneyim kazanması, Pazarlama alanında edindikleri teorik ve pratik bilgileri uzmanlık alanlarıyla geliştirebilecekleri altyapının sağlanması