İŞLETME (İNGİLİZCE) BÖLÜMÜ
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Ders Adı Kodu Yılı Yarıyılı Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
MARKETING RESEARCH MRK301 3 5 3+0 3.0 6.0


Amaç ve İçeriği
Dersin Amacı Bu ders ile pazarlama araştırması felsefesi, pazarlama araştırmasının işlevleri, pazar fırsatları ve sorunları tartışılacaktır.
Dersin İçeriği Pazarlama bilgi sistemi (YBS), pazarın davranışları, nitel endüstriyel analiz, araştırma problemi ve araştırma hedefleri, araştırma tasarımı, ikincil veriler ve değerlendirilmesi , nitel araştırma teknikleri, veri toplama modları, anket tasarlama.
Dersin Meslek Eğitimini Sağlamaya Yönelik Katkısı