İŞLETME (İNGİLİZCE) BÖLÜMÜ
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Ders Adı Kodu Yılı Yarıyılı Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
CUSTOMER RELATIONS MANAGEMENT BUS408 4 8 3+0 3.0 6.0


Amaç ve İçeriği
Dersin Amacı Müşteri İlişkileri Yönetimi (MİY) pazarlama sürecinde planlanması, uygulanması , müşteri yönetimi kazanma, müşteri sadakatini artırma ve müşteri ilişkilerini ölçme kavramlarının öğrenmesini hedeflemektedir.
Dersin İçeriği MİY kavramının stratejik olarak tanımlanması, işletmelerde pazarlama süreci açısından önemini ve fonksiyonu uygulamalarla aktarılmasıdır.
Dersin Meslek Eğitimini Sağlamaya Yönelik Katkısı İşletmenin stratejilerine göre müşterilerle doğru ve etkili iletişim kurma teknikleri ve müşterilerin özelliklerine göre sınıflandırılmasına, müşteri değer kavramının oluşturulmasına ve müşteri sadakatini artırma stratejilerinin belirlenmesi konusunda katkı sağlamaktadır.