TURİZM VE OTELCİLİK (İNGİLİZCE) BÖLÜMÜ
DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Ders Adı Kodu Yılı Yarıyılı Süresi (T+U) Kredisi AKTS Kredisi
FOOD AND BEVERAGE OPERATIONS THM208 2 4 3+2 4.0 5.0


S.No
Dersin Öğrenme Çıktıları
Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI (İlişki Düzeyi)
1 Hizmet söz konusu olduğunda, bir restoranın sunucusunun amacı, işletme ve müşteri türüne uygun bir tarzda yüksek kaliteli hizmet sunmaktır.1 (5), 2 (4), 3 (4), 4 (3), 5 (4), 6 (4), 7 (4), 8 (4), 11 (5), 12 (3), 13 (4), 14 (5), 15 (4), 16 (4), 17 (4), 18 (4), 21 (5), 22 (4), 23 (4), 24 (4), 26 (4), 27 (4), 28 (4), 29 (4), 31 (4), 32 (4), 33 (4), 34 (5), 35 (5), 36 (4), 37 (4), 38 (5), 39 (4), 40 (4), 41 (4), 42 (5)
2 Garson misafire iyi davranarak dinleyicileri VIP gibi hissettirmeye çalışabilir; Aile tarzı bir akşam yemeğinde, sunucular müşterilerin kendilerini evlerinde hissettirmek için şaka yapabilirler.1 (4), 2 (5), 3 (4), 4 (4), 5 (5), 6 (5), 7 (4), 8 (5), 11 (4), 12 (4), 13 (4), 14 (4), 15 (3), 16 (5), 17 (5), 18 (4), 21 (4), 22 (5), 23 (5), 24 (5), 26 (5), 27 (3), 28 (5), 29 (4), 31 (5), 32 (5), 33 (5), 34 (4), 35 (4), 36 (4), 37 (5), 38 (5), 39 (3), 40 (4), 41 (5), 42 (5)
3 Kaliteli hizmet sunmak için personel, atmosferden fiyat farklılıklarına kadar restoran hakkında kapsamlı bir anlayışa sahip olacaktır.1 (5), 2 (5), 3 (4), 4 (4), 5 (4), 6 (4), 7 (5), 8 (5), 11 (4), 12 (2), 13 (5), 14 (5), 15 (5), 16 (5), 17 (4), 18 (5), 21 (4), 22 (5), 23 (5), 24 (5), 26 (5), 27 (5), 28 (5), 29 (5), 31 (5), 32 (4), 33 (5), 34 (4), 35 (5), 36 (5), 37 (4), 38 (4), 39 (4), 40 (5), 41 (3), 42 (4)